לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nymphomaniac Fantasy


יומן מסע בחיפוש היציאה מתוך פרידה כואבת. בחורה ללא חוש כיוון, לא קוראת מפה וה-GPS נדפק... אני גאה להצהיר שהלכתי לאיבוד.

כינוי:  Nymph...

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

תשובות לשאלון השבועי


איזה סוג כלב הייתן רוצות להיות?
רוטווילר.

איזה שם הייתן רוצות לקבל?
ג'קי...

איך הייתן רוצות שהבעלים שלכן יתייחס אליכן?
לא רוצה בעלים, אני רוצה חבר לחיים.

מה הייתן רוצות לאכול? מה היה מאכל הכלבים האהוב עליכן ביותר?
אני מניחה שבונזו. הריח שלו דומה לביסלי, אני מקווה שגם הטעם XD

במה הייתן רוצות לשחק?
בבקשה, אל תנסו לזרוק לי מקלות בתקווה שאני אתפוס אותם, אין לי קואורדינציה בשיט. אבל מה שכן, אני לא אתנגד לגירוד נחמד בבטן :)

איזה סוג של מיטה הייתן רוצות?
את המיטה של הבעלים כמובן :)

איזה קולר הייתן רוצות?
קולר ניטים שחור, בדיוק מה שצריך לרוטווילרית רצחנית.

איזה סוג של קערת אוכל הייתן רוצות?
כל עוד היא יחסית נקייה ולא בצבע ורוד זה בסדר...
כל השאר זורם.

נכתב על ידי Nymph... , 5/9/2010 14:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





541
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNymph... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nymph... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)