לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

PaMp H+D



Avatarכינוי: 

בת: 25

ICQ: 567581989 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

וואוו !


היי :) ממזממןן לא עידכנתייי ! אז אני ממששש מצטערת !
בישביל להשלים את זה קבלו חפירה ועוד כמה דברים XD


♥ חחפפפיייררהההה ♥
וואו !!! איזו התרגשות !!! מחרתיים מתחילים הלימודדייםם !!!
ואני רק אתמול קניתי ספרים והיום אני הולכת לקנות חולצות !!
אני עוברת לחטיבה איזו התררגגשווותתת וואוו ! אתם לא מאמינים
איזה בצפר מ-ה-מ-ם !!! המנהלת נחמדה, היועצת, המזכירה ככוווללםם
ייוואאווו רק אם הייתם יודעים איך אני מרגישה !!!!
הנה אתר הבית שלהם:
madaimschool.co.il

טוב אז מה קוררההה?
הספקתם להנות בחופש אה אה???
טוב תאמינו לי אני הספקתי
הנה כל [אולי] מה שעשיתי בחופש -

- נסעתי לאילת
- ים
- בריכה
- לראות זוהי סדום בקולנוע [ זה היה קוררעעע ללאא ??!! ]
- לקנות בגדים ועעוודד..
- לריב עם חברה שלי XD
- ולא זוכרת עוד.. !!!

טוב אז ספרו.. תחלקו את הרגשות שלכם
בתגובווותת !! ♥
נוו באמת אתם יודעים שאני אוהבת אתכםם !!!
לאבב ייווו ♥

ביייווששש !!
 
נכתב על ידי , 30/8/2010 12:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט שני !


היי אנושנושים פוסט שני יצא לדרך !
היום יהיה לנו -

 
- חתימה להשלמה
- אייקונים
- 2 חבילות ענקיות !

סורי על המועד .. בגלל שאין לי זמן..

אם אתם כבר פה.. אז.. אכפת לכם ללחוץ על זה:

http://yo-yoo.co.il/eggs/click.php?eid=5 6467

 
* * * * * * * * *
 
 חתימה להשלמה - עד 10 השלמות
על רקע שקוף
*כל חתימה שתוזמן המוכנה תהיה בפוסט הבאה
אחריי הפוסט שממנו הוזמנו בחתימות*



מי שקיבל רשום עם קו חוצה
השלמות ל-
1.  
2.
3.
4.
5.
6.

7.
8.
9.
10.
 
 * * * * * * * * *
 
אייקונים - 11
 
           
          

 * * * * * * * * *
החתימות להשלמה מהפוסט הקודם:
תמצאו פה את שלכם

החתימה עדיין להשלמה - נשארו עוד 7 השלמות


1.
2.
3.
4.
5.
6.
7
. 


 

 




 * * * * * * * * *
 
חבילות


 



נתראה בפוסט הבא !
נכתב על ידי , 3/8/2010 09:40  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





238

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות PaMp אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות PaMp ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)