לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  SkinnyBitch_x

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

קשה לי.


איך?! אני פשוט לא מצליחה.

לא מצליחה לשמור על כלום בגלל הצבא.

עובדת כל יום 10-11 שעות במשרד ופשוט לא מצליחה להחזיק את עצמי.

מגיעים הרגעים האלה שפשוט אני חייבת לאכול משהו כדי לא להרדם. כדי לקבל אנרגיה.

כדי להחזיק את עצמי לעוד כמה שעות.

כדי להעביר את הזמן.

 

וזה הכי קשה בעולם.

צריך להתאמץ כלכך.

ואני אצליח.

זה יגיע.

 

מעכשיו.

נכתב על ידי SkinnyBitch_x , 28/5/2011 11:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,444

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSkinnyBitch_x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SkinnyBitch_x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)