לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

no one know.


קטעים קצרים על רגעים גדולים של כאב. כן יש תקופות כאלה שבכל מתפרץ על אנשים אנונימים שיכולים לבקר אותך בלי מסכות


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

12/2010

בלי שום טעם


כל הגוף רועד ומלא עור ברווז

ולא בגלל שאני עם סתם גופיה ומכנס קצר האמצע דצמבר..

תחושה מוזרה עוברת בגוף

אכזבה/עולב/התרגשות/בהיי

אני לא יודעת מה יותר חזק האכזבה או ההיי

או שהם ביחד?

מה עובר עלי בזמן האחרון

אני ככ רוצה את זה ואח"כ מגעילה את עצמי

אני לא מצטערת על שום דבר שאני עושה 

אני קצת אוהבת להרגיש את הרחמים העצמיים זה עושה לי כיף ופרפרים בבטן

לא קצת, הרבה.


יש דברים שאני עושה במודעות שלאחר מכן אני ירגיש את התחושה הזאת

ואני מגיעה לשיא שלי

אין אף אחד שמכיר אותי באמת

גם החברה הכי טובה [אם יש כזאת..] לא יודעת שום דבר שאני עושה \ עובר עלי

אני קצת מתמודדת לבד אבל אני ככ אוהבת את זה ומרגישה סיפוק אדיר

-

-

-

עשיתי עצירה של כמה דקות ושמתי לב שכל שורה שניה שלי מתחילה ב"אני.." "עצמי.." "עלי.."

אולי זה לא העולם שלא מבין אותי

אלה אני זאת שלא מקשיבה לעולם 

לאנשים, לטבע, לשקט.

אם מישהו היה קורא את זה במודע שאני כותבת את זה

הוא היה חושב שהתחרפנתי ושולח אותי לפסיכיאטר.


מסקנות: מזוכיסטית, נרקיסיסטית.


נכתב על ידי dana_11 , 31/12/2010 00:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יותר טוב מזה. נשתגע


הרבה זמן לא הייתי פה..

ובשבילי זה מסמן משהו טוב


הבלוג היה מקום ההתפרקות שלי. פה אף אחדד לא מכיר אותי, לא יודע איך אני נראית, נשמעת

אפשר לדבר על אמת מה אני מרגישה.

ואפשר להגיד שהכל טוב מאז כתיבת הבלוג האחרון


טוב מאוד. כמעט מפחיד

"אם קל לך מידי סימן שאתה בירידה"

אם טוב לי מידי סימן שגם קל לי בחיים? תמיד פחדתי מהמשפט הזה

לא רציתי שיהיה לי טוב כי אז הכל יתקלקל ושוב ניהיה בירידה..


מלא מלא מלא דברים חדשים

קורים ומשתנים ועושים לי טוב

הכל נחמד כולם מחייכים

אפילו האוייבת הגדולה שלי שלחה לי ברכת מזל טוב

ואפילו נענתה בחיוך

מי שגרמה לי לכל הסבל הגדול. גרמה לי לחייך באותו יום להגיד

וואלה צריך לתת לדברים לעבור ולא להתקע ולחפור ולבדוק כל דבר לעמוק

לפעמיים צריך טיפה מרחק.


עכשיו הכל טוב כמו שאומרים

יותר טוב מזה נשתגע

מלא הכרויות חדשות, חברות חדשות.. בנים חדשים :)

מקומות חדשים ומלא חוויות!!!


מאחלת לכולכם את כל הטוב שבעולם!

אף פעם אל תשקעו במקרה שקרה

הכל עובר אין למה להצטער תמיד תתגאו בעצמכם וגם בטעויות שלכם כי זה אתם וזה כל הנסיון חיים שלכם


טוב כנראה שאני קיבלתי אופטימיות יתר. 

נכתב על ידי dana_11 , 20/12/2010 17:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  dana_11

בת: 32



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdana_11 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dana_11 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)