לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 31

ICQ: 429847191 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

אני ממש כבר לא יודעת...


כי הוא אומר לי כמה הוא אוהב אותי, ושאני הכי מדהימה בעולם, שהוא בחיים לא יעזוב אותי בשביל אף אחת אחרת.

ואחרי זמן מה הוא מודיע לי שהוא נוסע לצפון לחברים שלו. ואני מוצאת את עצמי מחכה שהוא יתקשר, יספר משהו, ישאל משהו, יגיד שהוא מתגעגע, אבל לא..הוא לא יתקשר.

וכשאני אתקשר, הוא יענה לי בקור רוח ישאל מה נשמע ויגיד ביי. וככה תמיד, שיחה של פחות מדקה, וגם אז..אם לא הייתי יוזמת אותה לא הייתי מקבלת גם את זה..

ואז הוא יחזור, ויגיד לי שהוא הבין עד כמה הוא מרגיש חנוק איתי, שהוא רוצה יחסים פתוחים..ואני לא אדע מה לענות לו.

 

וכעבור כמה ימים הכל יחזור על עצמו..עוד פעם אני הכי מדהימה בעולם, כל-כך חשובה לו. אני אהיה מאושרת..עד שהוא שוב יסע..ושוב אני אהיה בדיכאון. כל-כך ארצה להתקשר אבל אפחד שהוא אולי ישן עדיין, אפחד עד שאני אראה שהוא מחובר בפייסבוק..ואז יבין שהוא ער מזמן, שהוא לא רוצה לדבר איתי.

וכשהוא יחזור.. 

נמאס לי לבכות כל הזמן.

לא מבינה מה קורה...

 

אווווווווווווווףףףףףף!!!!!!!!!

 

אני לא יודעת מה אני רוצה..

 

ותמיד עוד ועוד ועוד אוכל..מחפשת נחמה

 

 

 

 

 

 

 

עריכה 19:33:

וכשהוא יהיה שם עם חברים שלו, הוא יספר להם שאני הכי מדהימה שיש, שהוא מאחל לכל אחד מהם מישהי כמוני. שלא חסר לו כלום ושהוא הכי מאושר בעולם.

 

דיברתי איתו בטלפון עכשיו, והבנתי המון המון דברים.

אני יודעת שמה שיש בינינו אמיתי לגמרי, לא מכירה אף זוג שיש לו את מה שיש לי עם אלכס.

אני מאמינה לכל הדברים היפים שהוא אי פעם אמר לי, ואני מבסוטה, לגמרי...

קוץקוץ 3>

 

נכתב על ידי , 30/7/2010 14:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

12,423
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™Innocent Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™Innocent Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)