לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


listen little piggy, i've got weed that would make you dizzy

Avatarכינוי:  baby cat.

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2017

אימצנו את הכלב הכי מדהים בעולם


חיימשלי עובד בחנות חיות ולקוחה קבועה הביאה לשם לפני כמה ימים כלב שהיא הצילה מדריסה בכביש ראשי, כולו מלוכלך, עצוב וללא שבב אז החלטנו לתת לא בית חם ואוהב :)

הוא בן 3+, נראה כמו שועל קטן, שקט, מנומס, עדין, רגוע, לא נובך, כולו שאנטי ולא מעניין אותו לא כלבים ולא חתולים, פשוט פשוש.

התחבר לכלב של השכנים, אנחנו כל היום מטיילים איתו ומלטפים אותו ומרעיפים עליו אהבה ללא תנאים.

אתמול הוא פגש את אחי הקטן ואת אמא שלי וכולם התאהבו בו גם. והוא כל הזמן עוקב אחרי ומלקק אותי 3>3>3>

וקוראים לו לואי והוא הכלב הכי טוב בעולם 3>

והוא פשוט הפך את החיים שלנו למאושרים פי מיליון.

עד כמה שאני עצלנית וחסרת מוטיבציה לטפל בעצמי הוא גורם לי לצאת איתו ל6 טיולים ביום.

this wonderful doggy is making me want be a better human.

 

(כזה אבל יותר ג'ינג'י עם זנב מטולטל)

 

נכתב על ידי baby cat. , 23/3/2017 08:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

54,435
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbaby cat. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על baby cat. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)