לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fly Away



Avatarכינוי:  WatchMe

גיל: 29

ICQ: 348591739 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

שלום הבלוג השלישי שלי ~


קולטים זה הבלוג השלישי. הראשון שחכתי תסיסמא

השני ממ..היה רק על האהבה שלי שהצלחתי להשיג ואני רוצה לפתוח בלוג במין

דף חדש...ממ אין לי מצב רוח לא באלי כלום..היום היתי בים איזה 5 שעות כולי נשרפתי לומרות

שאני שחומה.. כנראה פתחתי בלוג סתם כדי להוציא את המחשבות שלי אז אנא מכם תהיו אנשים

נחמדים ואל תשפטו אותי כי אתם לא מכירים אותי D:

מיי נאים איס מירי :O נייס טו מיט יא פיפל :> עולה לי' גרה בנתניה...

אמא חזרה מדייט לפני חצי שעה לא ממש הלהבה מהבנאדם XD נו טוב שיסתדר.. ההוא עובד בבורסה

קוראים לו בני , איזה שם זה בני? שם מטומטם. אני ביכלל לא אוהבת שמות ישראלים

מקום ראשון והשוא עלי ביותר : נופר -איכסה. שם דוחה לאלה מצטערת אם אני מעליבה מישהו אבל ככה זה.

התחלתי לקרוא שוב תסידרה של יומני הנסיכה...תכלס יש 9 ספרים אם אני לא טועה..

המשב הזה הוא חדש משו חמוד לאלה :) המסך 23 אינצ' 4 מעבדים איטרנט סוס וקיצר המון דברים נחמדים ^__^

ישלי 2 חתולים בן ובת :O וכלבה גולדן רטריבר עוד מעט בת 5 חודשים :)

התמונה שלה לא עולה לי לכאן אז פעם אחרת :O

מממ יש לי חבר אנחנו ביחד 10 חודשים...מה עוד :O קיצר סתם חפירות אין לי מצב רוח ככ אז אני סתם כותבת XD

אה ואני אוהבת תותים.מאד.מאדמאד.תותים שליטה D:<

נייאמ טוב זזתי לאמבטיה :) נעדכן כשיהיה משו מעניין לספר :)

איזה חרא אני בטוחה שבהתחלה אפחד לא יכנס ולא יגיב Oם איזה מבאס זה

לילה טוב אנשים :) חלומות מתוקים 3>

 מירוש :)

נכתב על ידי WatchMe , 31/7/2010 00:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , שטויות וכיף
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWatchMe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WatchMe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)