לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Never Say Never


..I am terrified,I think too much

Avatarכינוי:  Valer~

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

היו היה חבר טוב


לכל אחד יש את החבר הזה שאפשר לשתף אותו בהכל בטוב ברע בשמח בעצוב והוא תמיד יהיה שם בשבילו...


ומה איתי?


לי אין כזה וגם הזה שהיה הלך...כן בן הזוג שלי,פעם זה היה שונה ועכשיו...


הוא בא אלי רק פעמיים בשבוע וגם זה בא בערב/בלילה והולך למחרת בצהרים וחצי יום אנחנו ישנים גם כשמנסים להעיר אותו הוא בשלו ישן...מעדיף לעבוד מאשר להיות איתי "אני מעדיף לעבוד שם לפחות יש לי שקט ממך"


שקט ממני?


מרגישה כמו מטען חבלה,מזה שקט ממני?


כלכך מתסכל לדעת שגם החבר הכי טוב שהיה לך כבר איננו יותר...נותרתי לבד :|


מאז שהחדשה הזאת הגיעה הכל השתנה...פתאום אתה בקושי בא רוצה יותר שקט ממני רוצה יותר זמן לעצמך מעדיף לעבוד כפולות ופתאום היא הכניסה לך את החדר כושר בקיצור הכל מהכל רק כדי לא להיות איתי...



נכתב על ידי Valer~ , 16/5/2014 20:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,758
הבלוג משוייך לקטגוריות: שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לValer~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Valer~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)