לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אני ,החיים, ומה שבאמצע


אחת שמנסה למצוא את מקומה בעולם .

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

אחרי הרבה זמן...התחלה חדשה?


כן , כנראה ...כל תקופה צריך לעשות סדר בחיים .

ואני חייבת לשנות ת'עצמי ומהר טוב לא את עצמי אלא כמה דברים:

1.להתחיל להכין את שיעורי הבית שהמורה הביאה לחופש>< (אין לי כוח)-אבל שנה הבאה יש בגרות לא רוצה לתהחיל ברגל שמאל

2.לחדש קשר עם חברים-בגלל שיש הבדל גדול בין "חבר בפייסבוק(שסגרתי)" או לחלופין "חבר וירטואלי"  לבין חבר אמיתי

3. להגמל מהמחשב-דחוף תכך יצמח לי חיבור USB בתוך הוריד מרוב שאני עליו

4. ללמוד לתיאוריה של הנהיגה- לא רוצה ליסוע במוניות ואוטובוסים לשארית חיי

ויש מצב לסגירת הבלוג עם כמה שאני אוהבת אותו להיות תקוע ליד קופסא ממתכת וליד מסך ששורף לך ת'עיניים לאט-לאט זה לא פיתרון !!

ולקום כל יום ב11 זה גם לא... לדבר עם חברים באיסיי במקום לצאת החוצה זה לא פיתרון .

יש הרבה יופי בחוץ, ואני מפספסת אותו. אני לא רוצה חיים ריקניים כמו שיש לי עכשיו לקום..לצחצח שיניים... ואז בום ישר למחשב עד שנגמר היום

ואז ללכת לישון ושוב הכל מהתחלה . אני צריכה להתחיל לחיות ולא להסתפק רק בקיום

5.להתבגר- כי כבר עוד מעט 18 מספיק עם השטיות><

6. להשתחרר- כי להיות סגור זה רק מעיק עלייך

 


וכל זה נבע מחלום שחלמתי מדהים מה שחלומות יכולים לעשות .

וכ"כ בא לי ים ולקנות מצלמה כדי לצלם את כל הנוף היפה מסביבי

=] שיהי המשך יום נעים

נ.ב: מה דעתכם על העיצוב החדש? D=

סוף סוף משהו צבעוני וחי =]

איזה סמיליי סטלן XDDD

נכתב על ידי , 29/7/2010 11:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התקפי חרדה


אני חושבת שיש לי את זה , אני לא יודעת להמ אבל יש לי את זה . גם נפגשתי עם פסכילוגית(במסגרת בית ספרית) והיא אמרה לי ללכת להבדק אבל בגלל שאני מתפדחת אני לא אלך ,אבל ברצינות אני מפחדת מכל דבר .

מקרה אחד לדוגמא: רציתי להרשם לתיאוריה של נהיגה דרך אתר למד , שמתי את המספר פלא שלי וחיכיתי ל SMS שיחייב אותי ב20 שקלים , אני לא קיבלתי ומיד התחלתי לשקשק שמא חייבו אותי ואני לא איהנה מזה , ומה ההורים יגידו .

עוד מקרה: שנה שעברה ,הלכתי לקופת חולים ,וכמעט נדרסתי זה לא היה באשמתי זה היה באשמת הנהגת שנהגה במכונית שכמעט דרסה אותי , לא סיפרתי כי פחדתי ומאז אני פוחדת לעבור בכביש הזה שכמעט נדרסתי בו .

 ויש עוד מקרה שקרה לי משהו שלא היה באמשתי אני לוקחת זריקות אלרגיה ויום אחד האח (כן יש כזה גם בזכר) הזריק לי זריקה שלא שלי , התחלתי להילחץ ולפחוד שאולי יקרה לי נזק והתחלתי לבכות מאז לא הלכתי לזריקות אלרגיה יותר .

, כן ימי ילדותי לא היו משהו, ככה גם ימיי נעוריי, אבל כן היו בהם רגעים טובים.  

 בשביל הקינוח הנה מקרה שקרה לא מזמן : הפייסבוק האידיוט שלי החליט לתת לי יתרה של 25 נקודות קרדיט , אני כמובן נבהלתי וסגרתי את הפייסבוק ורק אח"כ הבנתי שבעצם הם לא יכולים לחייב אותי על כלום כי לא נתתי להם אמצעי תשלום, אבל הפייסבוק ישאר סגור גם כי אני פוחדת וגם ככי נמאס לי ממנו . עכשיו כשאני מעלה את זה על הכתב זה נשמע[יותר נכון נקרא] מטומטם , אבל יש בי הרבה פחדים שאני לא יכולה להשתחרר מהם , אולי זה ככה בגלל כי הייתה לי ילדות כזו שקרו לי בה הקבה מקרים לא נעימים, .

,ובבקשה בלי תגובות שכוללות רחמים  אני לא צריכה אותם, אני לא פסיכית ולא משוגעת אני נורמלית בדיוק כמוכם

ותזכרו שכל אחד יש ת'פאקים שלו.


 

 

נכתב על ידי , 28/7/2010 18:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



באמת שאין לי כבר מושג איך להרגיש ...


מצד אחד כעס שנאה,טינה, עצב ,ריקנות

מצד שני-אהבה שמחה,אושר,ורצון שזה לא יגמר .

אני כבר לא יודעת מה לחשוב או להרגיש , אני יכולה רק לשאול למה? אולי זה בגללי, בגלל שאני כמו שאני ואם היתיי אחרת זה לא היה ככה , אבל אני מי שאני ואני לא יכולה לשנות את זה ,או שכל מה שכבתי עד עכשיו זה רק מנקודת המבט שלי ? ,רגישות זו אחת מהתכונות הבולטות אצלי ,  ומה ? מה בדיוק אני לא רוצה שייגמר ?אני לא מבינה את עצמי , וזה שאני לא מבינה מעציב אותי .אני חושבת שאיבדתי את עצמי שם איפשהוא בדרך

יום אהבה שמח לכל הזוגות המאוהבים

אני כרגיל יהיה לבד T_T

 

, 26/7/2010 16:46  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבשבילכם...מור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בשבילכם...מור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)