לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה , אכזבה ציפיות..בלה בלה


פתחתי את הבלוג הזה כדי לשתף אותכם בכמה סיפורי אהבה שחוויתי , שבטח עם חלק מהם תוכלו להזדהות , מקווה שאולי תלמדו מהטעויות שלי, כי אני לא לומדת . הבלוג מיועד בעיקר לגילאי 14-17


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

אושר


ואו אוקי מאיפה להתחיל ? מחר אני מתחילה לימודים ברבע ל9 ואני לא נרדמת! עכשיו כבר 2 וחצי אז באתי לפה .. יש לי המוון חדש עצוב שמח מוזר שונה וכ'ו אז בוא נתחיל בגבר האלמוני מהמחשב,

 

אוקי אחרי שנה של דיבורים נפגשנו, חשבנו שאנחנו מאוהבים עד הגג אבל התברר לנו שטעינו,

הוא טען שאני לא זאת שהוא הכיר מהאייסי, והוא כן אוהב אותי, אבל את מה שהוא הכיר לפני כן

בנוסף הוא עדיין מרגיש דברים לאקסית שלו, וזה בשבילי הדבר הכי מגעיל שהוא לא אמר לי כלום, אבל לא משנה אחרי בכי מר ויבבות קורעות לב, דיכאון קצר ואבל על אהבה שלא התממשה, החברות המדהימות שלי הוציאו אותי מזה כמו גדולה והיו לצידי, ולאט לאט חשבתי, רגע את באמת אהבת אותו? או רק כי הוא אמר לך שהוא מרגיש דברים התחלת להתלהב? , אני בעצמי לא יודעת אם זה היה אהבה אבל שנפגשנו נהנתי איתו בתור ידיד וצחוקים, ובאמת לא עשינו מעבר לזה והבנתי שאין לי מה להיות מבואסת כי זהו נגמר ושנינו טעינו לגמריי , אז עכשיו אנחנו מדברים בתור ידידים, אני מקווה שהמתח יעבור והכל יהיה בסדר , אני כבר לא חושבת עליו וכבר לא אכפת לי מה הוא חושב עלי, מצד אחד אני מרגישה שאני לא אוכל להיפתח שוב למישהו, אני מרגישה שהלב שלי התרסק נמעך נדרס שלא נשאר יותר, אני מרגישה שזהו הוא לקח את החלק האחרון שנשאר אחרי הפעמיים הקודמות, אני לא רוצה להרגיש יותר, ולא נראה לי שאני גם אוכל, הלב שלי עדיין נתקע אצל האהבה הראשונה שלי , אחרי הכל הוא היה משהו באמת מיוחד.

 

אז לנושא קצת יותר שמח : ) .. ככה תחילת לימודים כפי שכולכם יודעים ויש לי מלאא חברה חדשים להכיר, נגנים, פריקים, חתיכים, מאגניבים, צופיפניקים ^^  וכ'ו חח מבחר גדול.

 אני עכשיו יותר עם הראש בלימודים ובאמת שאני באה לכיתה י' מבחינה לימודית בכל הכוח, אני רק צריכה לעצור פיתויים בדרך , וכן כיף לפעמים שמפלרטטים איתך פה ושם , לא צריך שום מחויבות לבנתיים, אבל אני לא שוללת כלום, אני פתוחה להכל

כל אדם בפני עצמו , ואני אוהבת נורא להכיר אנשים חדשים , כבר הכרתי אנשים ממש מדהימים! אבל יש לי הרבה פערים לצמצם,

בכל מקרה בשבוע וחצי שעבר מתחילת לימודים, אני ממש נהנת גם ללמוד ( כן כן תקראו לי פריקעס ) וגם להיות בחברת האנשים האלה, וכמובן החברות הקרובות ,

 

בנוסף אני יוצאת כמעט כל יום או עובדת, אחרי כל יום לימודים אני מתאמנת בבריכה ובמכון כושר,

אני הולכת גם לקונסרבטוריון , יש לי קונצרט עוד מעט : ) תאחלו לי בהצלחהה : ))

 

כך שהכל בסדר בנתיים, נקווה שישאר ככה,

 

יאלה אני הולכת להרדים את עצמי

נכתב על ידי DEYZI.D , 12/9/2010 01:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אושר


 

נכתב על ידי DEYZI.D , 12/9/2010 01:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  DEYZI.D

בת: 29

ICQ: 386156621 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDEYZI.D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DEYZI.D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)