לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג למכירת מוצרי פימו :)

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

תחילת שנה... :\


שנה חדשה התחילה,

אז רציתי לאחל לכולם שנה טובה ובהצלחה בהכל :)

השנה אני ביא' ואתם פשוט לא מבינים כמה שעות יש לי!!
יש לי בערך 60 שעות בשבוע!

אני גומרת בשש ומשהו יום אחד, עוד יום בחמש ומשהו

 ושאר הימים בשביבות ארבע-ארבע וחצי... (חוץ מיום שישי שאני גומרת בשתיים :S)

אז..אני מקווה שיש לכם פחות שעות ממני ושתעריכו את הזמן שלכם כל עוד

אתם לא ביא'...

 

בקרוב אוסיף מוצרים חדשים שכבר הכנתי,

להזמנות צרו קשר דרך המייל: [email protected]

                  או דרך המסנג'ר: [email protected]

 

באחד החופשים בחופש הקרוב אערוך שוב מפגש במקום מרכזי,

תודה לכל התומכים וכמובן שלקונים D:

 

שתהיה לכם שנה טובה :)
**winterblue**

נכתב על ידי , 1/9/2010 21:16  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

1,958
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , אומנות , עיצוב תעשיתי
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל**winterblue** אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על **winterblue** ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)