לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

For you


הבלוג בשבילך. גראפיקה, פנאי, ועוד המון המון דברים (:

Avatarכינוי:  Miss. N

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

חתימות להשלמה .


 



 

אולה אנשים,

החלטתי לנסות פעם ראשונה להכין חתימות להשלמה (:

לא, בחיים לא ניסיתי להכין ואני לא מוכשרת בניקים וחתימות - מרוצים ?

בכל מקרה, לא יהרוג אותי לנסות .. (נכון ? )

בכל חתימה צריך בשפה שבה כתוב בדוגמא.



1. 

העלאת תמונות 

1.

2.

3.

או בלי התמונה -



1.רז -Raz

2.

3.



הזמנות -



2.

העלאת תמונות

1.

2.

3.



 


הזמנות -

העלאת תמונות

העלאת תמונות

 



 

3.

העלאת תמונות

1.

2.

3.


אם ילך לי, בקרוב אני אפרסם עוד (:



ב - ♥♥

נכתב על ידי Miss. N , 11/12/2010 23:05  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,204
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss. N אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss. N ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)