לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין התחלה ולא יהיה סוף



Avatarכינוי: 

בת: 26



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

וואו! ממש הפקרתי פה את הבלוג :\


ממש הפקרתי פה את העניינים ... ואני לא כולכך אוהבת את זה! הבלוג הזה היה הבלוג הראשון שלי פה בישרא וכולכך אהבתי אותו, ועכשיו? הכול נעלם! אני בבלוג האישי שלי בעיצובים בביקרות אפילו פתחתי בלוג סיפורים חדש! ואני לא מבינה למה! הסיפור הזה היה -אני חושבת- גרוע. בסדר, אז אנשים הגיבו וכתבו שהם מחכים להמשך אבל לא יודעת יש לי מן הרגשה מוזרה כזאת כאילו שהסיפור הזה יצא לי מהתחת ולא מהראש ^^" כאילו כול שגיאות הכתיב האלה?! ואני אפילו לא ידעתי מבנה של סיפור, לא ידעתי איך לכתוב את הדיבורים של הדמויות ולא ידעתי איך לקשר בין הארועים אולי ביגלל שלא תרגלתי מספיק אבל עכשיו אני מתורגלת מספיק טוב ואני כותבת את הסיפור החדש שלי, הוא מן פנטזיה מוזרה כזאת, על חיים של בחור בן 23 וברור שיהיו לו בעיות עם החברה וכול זה אבל הוא גם מעורב בכישוף אכזרי עם מסר לגבי העתיד שמנבע אסון והוא חייב לעצור אותו ... כאילו משהו ממש מוזר ובאותה המידה מגניב ומסקרן :) לא יודעת איך עליתי על הרעיון הזה, פשוט התחלתי לכתוב וזה מה שיצא והתוצאה הייתה ממש יפה.


הסיפור החדש שלי להבדיל מזה יהיה עם הרבה יותר תוכן. באמת כאילו המגיבות הקבועות פה [קוקו, לורי ודון? אתן חיות?] תסתכלו על הפרק הראשון של הסיפור הזה ושל הסיפור החדש (שאני אתן קישור בסוף הפוסט) ואתן תראו ישר שהוא מסודר ממש. 


טוב אז הפסקתי את הכתיבה שלי פה, למה?


כי זה יצא לי כבר מכול החורים! השתעממתי לכתוב את אותו הדבר, נעלם לי החשק לכתיבה הרבה מאוד זמן! לא כתבתי במשך חצי שנה! כן תבינו, חצי שנה לא נגעתי בוורד\טיוטות בישרא! חצייי שנה!!! למה? כי ככה פשוט התחשק לי, כאילו ידעתי שכבר התחברתי לכתיבה ואני ממש אוהבת את זה אבל הייתי חייבת הפסקה מהשיעמום הזה שהתחלתי לכתוב פה! אני אפילו לא מאמינה שהיה לי את האומץ להעלות את זה לרשת! אני מתביישת בבלוג הזה רק מבחינת רמת הכתיבה שלי אבל אני בחיים לא אמחוק אותו! אני לא מסוגלת למחוק אותו כי הוא היה ה-ראשון. פה קיבלתי את התגובה הראשונה, את הכניסה הראשונה את האווירה של ישרא! פה הבנתי מזה בלוג אמיתי, שלפעמיים אין תגובות ואין כניסות ולפעמיים מפוצצים אותך. היו גם חודשים כאלה עוד בזמן שעידכנתי, שפשוט היו אולי 44 כניסות בחודש ואני כן עדכנתי והיה חודש אחד שאני אזכור אותו להרבה מאוד זמן, שפשוט לא יודעת מאיפה באו 366 כניסות! לא יודעת! והייתי הכי מאושרת בעווולם. 


את הבלוג הזה פתחתי מרוב השיעמום של החופש הגדול, שבא עליינו בצעדים ענקיים גם השנה.


זה כניראה שזה הפוסט האחרון של הבלוג הזה, שלא יסגר לעולם אבל מצד שני גם לא יפתח ותהיה בו שוב עריכה. זה קשה לי קצת אבל אני אתגבר בכול מקרה ישרא כבר חלק גדול ממני ואני לא אשכח את הבלוג הזה בחיים!

 

הקישור לבלוג החדש שלי: לפה!


אוהבת מלא מלא (למרות שאין באמת את מי) ומקווה שיכנסו לפה מידי פעם :)


בי ♥

נכתב על ידי , 5/6/2011 19:02  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,035
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLulla Love אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lulla Love ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)