לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

העולם של וונאבי :)


מעולם לא עניין אותי מראה חיצוני אצל אחרים, אך תמיד שילמתי על המראה שלי. תמיד הפסדתי במירוץ ליפות יותר ורזות יותר. ותמיד היו לי 5-10 קילו יותר מדי, שבלעדיהם הייתי באמת יפה, למרות שהמשקל שלי היה לא תקין. זה המרדף שלי אחר שלמות, ואני מזמינה אתכם לראות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

אוף 5- נסיכת הקרח.


המורה שלי לגיטרה רוצה איתי משהו רציני ><

אני לא מבינה מה אני עושה לאנשים, למה הם רוצים להיות איתי בכל זאת.

אני מבריזנית, עצלנית, פרימדונה, לא יפה ולא מעניינת.

מה גורם לבני אדם לרצות להיות בקרבתי?

I'm a freak

I'm a weirdow

What the hell am I doing here?

I don't belong here

השיר הזה כל כך אני. וכל כך כל פרו אנה.

אנחנו באמת פאקינג כת.

אחרי הסיפור עם האקס.... שהיה באמת מאוהב

אני רק קולטת עכשיו כמה! הוא בכה כשעזבתי!

איכשהו הוא התאהב בי כשהיינו יחד... ואני פשוט אפתית.

אני לא יכולה להתאהב.

אשכרה מלכת הקרח.

ואז שמש שרצתה אותי וסוג של ניתקתי איתה קשר במסווה

ועכשיו המורה לגיטרה ><

רק לומר את זה נשמע סליזי

איך זה קרה? זאת אשמתי?

 

 

**** זהירות, חפירות!!!****

 

ביום שישי הייתי אמורה ללכת למצעד זכויות האדם ואיכשהו לא יצא

ובסוף גם לא למדתי

ואז בבוקר הוא התקשר ושאל אם אני רוצה שהוא יביא לי חומר למבחן בתנ"ך....

שזה ממש חמוד מצדו. וזה עצוב. אפילו אמא אמרה "איזה חמוד הוא"

ואז אחר הצהריים הוא בא, היה כבר ממש חשוך וקר... הוא התכוון להישאר אצל ההורים שלו שגרים קרוב אליי אבל בסוף הוא לא בא אליהם בכלל למרות שזה היה יום ההולדת של אחותו החורגת (או משהו כזה... הורים גרושים וזה).

נפגשנו וישבנו על ספסל עם בירה וסיגריה (כמו הומלסים אה?) ואגס אדום (הבאתי מהבית כי זה היה מגניב) ואז הוא התחיל להסביר לי שהוא לא רוצה את הגרמניה שבאה לארץ עוד שבועיים לסילבסטר והוא לא רוצה בכלל אף אחת אחרת והוא רוצה רק אותי.... אוף

ואני מנסה להוכיח שזה לא נכון- שואלת איך הוא הגיע לזה? אולי ספציפית לא בא לו עליה?

ודווקא מזה הוא מסביר יותר, וככל שהוא מוכיח לי שזה נכון אני נלחצת....

הוא מסביר לי שאנחנו כל כך דומים

וכל כך כיף לו איתי

ושלפעמים הוא קם בבוקר וחושב כמה הוא היה רוצה לקום ולראות את הפנים שלי לידו...

אני מסבירה לו שזה לא ילך רציני מכל מיני סיבות למרות שזה שקר גמור

פשוט קשה להגיד "אני לא חושבת עליך בצורה הזאת"

בסוף באתי אליו עם הספרים של התנ"ך

 

בסופ"ש ועד היום בלילה (ראשון) הייתי אצלו

למדתי לתנ"ך, עישנתי סמים קלים ואכלתי

ובין לבין התנשקנו מלא

והתרחצנו ביחד

התנהגנו מאוד כמו זוג

אבל אין מצב

אני לא אוהבת אותו.

בסוף אמא שלי לקחה אותי ממנו עם האחיות באוטו.... כשהייתי לגמרי מסטולה (אם יש שגיאות כתיב תבינו שזה כי אני under the influence)

והן אמרו שהוא היה נורא נחמד וניווט טוב ו"נאה" (הן הופתעו כי האקס לא יפה ><).

אמא שלי אמרה שהוא נראה כמו אלף או כמו שדון יער רק גבוה. כי יש לו עיניים מלוכסנות קצת והוא יפה כזה.... כאילו הוא בא מאיזה סרט.

החיים בסרט.

 

 

 

שדון יער מתאהב בנסיכת הקרח

והיא לא מסוגלת להתאהב

עד שהקרח יימס

ואז הקסם יתפוגג

והיא כבר לא תהיה נסיכה אלא סתם אישה

מבוגרת וממוצעת

סחוטת כל טיפת נערות

לוליטה מזדקנת

ואז שדון היער יעבור הלאה

כי שדונים מתאהבים רק בנסיכות קסומות

 

הוא ינגן בנבל הקסום, בגיטרה חשמלית עם דיסטורשן

ונסיכת הגרופיות תימשך לכיוונו ממרחקים כמו מכושפת

ונסיכת הגרופיות לא שרוטה

והם יחיו באושר ובעושר...

הסוף.

 

אני באמת עושה יותר מדי סמים.

נכתב על ידי wannabe-amazing , 12/12/2010 23:50  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף 4- הידרדרות.


ירדתי שני קילו בטעות

ואני בכלל לא נראית יותר טוב. אני נראית יותר שמנה אני חושבת.

יכול להיות שזה הוריד לי מהשרירים ואז אולי ירדתי במשקל אבל אני פחות חטובה.

אני לא מצליחה להביא את עצמי ללמוד למבחן. כבר כל חנוכה.

שרפתי את עצמי קצת ביד עכשיו.

 

 

החידון הזה עשה לי רע כי זה גרם לי להבין שכולנו כמעט אותו דבר:

 

Age: 17
Height: 162 cm
Weight: 56 kg

 

Dress size: 36-38
Highest weight: 64 kg
Lowest weight: don't know. I'm guessing 56/55 kg.
Goal weight: 48 kg. not sure.
Favorite diet food: tomatoes.
Favorite binge food: pizza.
Does anyone know? yes.
Do you want help? yes.
How many calories do you consume a day? stopped counting.
What do you think when you look in the mirror? "ugly".
Are you in a relationship? It's complicated.
Do you have a person you can trust (older than you, female/male)? ummmmmmm.... not sure.
Are you the fat or thin one out of your friends? averege. but feel fat.
Are you depressed? yes.

 

[x] - yes. [] - no.

 

I am:
[] anorexic
[x] ednos
[] bulimic
[] living on diet pills
[] hungry
[] thirsty
[] drinking something
[] fasting/starving myself

 

People:
[] ask if I'm anorexic/bulimic
[x] have called me fat
[] have said I'm skinny
[x] have said I'm ugly
[x] have said I'm pretty
[x] spread rumors about me
[x] force me to eat
[x] say I eat too much

[] wish I'd eat more
[x] don't know I'm anorexic/bulimic/ednos

 

I wish:
[x] I was thin
[x] I had a better body
[x] I didn't have to eat

[x] I could control myself
[x] I was under 110lbs= 50kg
[x] I could avoid food
[x] I could hide what I am
[x] I wasn't fat
[x] I was pretty
[x] could stop being bulimic/anorexic/ednos

 

I love:
[] feeling hungry
[x] seeing a difference when fasting
[] shaking
[] feeling airy
[x] losing weight
[] being anorexic/bulimic
[x] green tea
[] diet pills
[x] being able to turn down food
[x] feeling good about myself

 

Appearance:
[x] I think I'm pretty sometimes
[x] I think I'm ugly sometimes
[x] I have many scars
[x] I wish my hair was a different color

[] I have a tattoo
[x] I am self-conscious about my appearance
[x] I have/had braces

[] I wear glasses
[x] I would get plastic surgery if it were 100% safe, free of cost, and scar-free

 

Family:
[x] I don't like my parents
[x] I wanna run away from home
[x] I feel unsafe at my home
[x] I've sworn at my parents
[x] I've run away from home
[x] I've been kicked out of the house
[x] My biological parents are together
[x] I want to have kids someday

[] I've had children
[] I've lost a child
[] I can't have children

 

Relationships:
[] I'm single
[] I'm in a relationship
[] I'm engaged
[] I'm married
[x] I've gone on a blind date
[x] I miss someone right now
[x] I have a fear of abandonment
[x] I've cheated in a relationship

[] I've gotten divorced
[x] I've had feelings for someone who didn't have them back
[x] I've told someone I loved them when I didn't
[x] I've told someone I didn't love them when I did

 

Sexuality:
[x] I've had a crush on someone of the same sex
[x] I've had a crush on a teacher
[x] I am a cuddler
[x] I've kissed in the rain
[x] I've hugged a stranger
[x] I've kissed a stranger

 

Bad times:
[x] I've consumed alcohol
[x] I regularly drink

[] I can't swallow pills
[x] I can swallow numerous pills at a time without water
[] I take anti-depressants
[x] I'm anorexic or bulimic or have ednos
[x] I've slept an entire day when I didn't need it
[x] I've hurt myself on purpose
[x] I'm addicted to self harm
[x] I've woken up crying
[x] I've lost weight
[x] I've gained weight
[x] my weight holds me back
[x] weight consumes me

[] I'm at my thinnest
[] I'm at my biggest
[] I've lost weight and kept it off
[x] I've lost weight but gained it back
[x] my weight affects my mood
[x] I weigh myself daily
[x] I am jealous of everyone smaller than me
[x] I feel bigger than people who are my size

[x] I feel happy when I'm hungry
[x] I get depressed after I eat
[x] I've skipped a meal
[x] I've thrown food away
[x] I've spit food out
[x] I've fasted
[x] I've taken diet pills
[x] I've used laxatives
[x] I've purged
[x] I exercise
[x] I exercise so I can eat

[] I work out daily
[] I've fainted from exhaustion

 

I've done:
[x] weed [x] cigarettes [x] alcohol [x] diet pills [x] pain killers [] sleeping pills [x] anti-depressants

 

Habits:
[x] I keep my eating habits a secret
[x] I look at thinspo
[x] I collect thinspo

[] I count calories
[x] I've had negative intake days
[x] I avoid food
[x] I hate food
[x] I love food
[x] I want to be this way
[x] I don't want to be like this
[x] I wish I could have more control
[x] being thin is my top priority
[x] I'm doing this for me
[x] I'm doing this for someone
[x] I'm doing this to prove myself

נכתב על ידי wannabe-amazing , 10/12/2010 18:53  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

אהובי האפל

עיניו שחורות וחכמות, חוקרות אותי הלוך ושוב

חושבות בשקט

ידיו חמות ומחוספסות, שורטות אותי קלות בכל לטיפה

ואני מתמסרת

שערו נראה גס אך באופן מפתיע הוא רך וחם כשאני נוגעת

ריח מוכר

במקס ברנר הוא מזמין ארוחה ואני שותה תה עם סוכרזית

תמיד מנסה לחשב מספרים. אבל כמה זה תה?

קולו עמוק, שואל שאלות קצרות ומדרבן אותי לספר הכל

אני עונה ומחכה

ואז הוא אומר לי שאני שקטה.

 

כשאני מרוכזת בסרט אצלו בדירה

שהיתה ביתי לתקופה קצרה

חיבקתי אותו סביב הבטן

מתמסטלת מהחום שלו ומהעייפות

הוא אמר שהוא מתחרמן מהתמימות שלי

זה גורם לו לרצות לנצל אותי.

המחיר לחיבוק הוא למשש אותי

את גופי הנשי שלא מבחירה

הוא חייך כשזה דיגדג אותי

הרגשתי כמעט כמו ילדה.

 

בסוף הסרט הלכנו לאוטו ונישקתי אותו בחושך המוחלט

ואז הוא החליט בעצם לחזור פנימה

להפשיט אותי, לענוד לי קולר

לתת לי מכות עם חגורה בטוסיק

ואז לזיין אותי על הספה

ולנשק באהבה

 

____________________________________________________

 

 

כמה ימים אחר כך המחזור שלי הגיע

אני לא יכולה יותר

אני סובלת

ביום ההולדת אכלתי מזרק שוקולד וסופגניה

והם רודפים אותי מאז

אנה לא מרוצה

אני לא מרוצה

חזרתי לעשן

ולחשש

להזדיין

והפסדתי מחבחן במתמטיקה

אני לא שולטת בחיים שלי

 

אתמול הוא התקשר

אני יודעת שהוא אוהב אותי

להתקשר אליו חזרה?

 

כולם אומרים שאני נראית שמחה

אני כל הזמן צוחקת ומחייכת

וכשהם הולכים אני בוכה

אני ילדה מזוייפת

ילדה בגוף של אישה

זקנה בראש של ילדה

מחלה בראש של נערה

גורמת לי לשנוא עצמי

לפגוע בעצמי בשבילה

 

אנה, הפכתי לחיה

 

 

תמונות בפייסבוק גורמות לי להבין שזה הכל בראש שלי

אני חולה

אני פשוט רוצה לחזור להיראות כמו ילדה

אני רוצה להיות פיטר פן

האקס (אהובי האפל) אומר שזה מאוד טיפוסי למה שעברתי

ושאני צריכה לומר את זה לפסיכולוגית

 

אני רוצה להיות באמת רזה

ואני כבר לא יודעת אם אני באמת שמנה או שזה בראש שלי

מה אתן אומרות?


רגלי ברווז עקומות ותחת ענק

 

 

 

 

 

 


כתפיים של גבר

 

 



 

ירכיים גדולות שמנות מהגיהנום של חוסר הפרופורציה.

 

 

 

 

 

חשבתי על זה וזה לא באמת שאני כל כך הרבה יותר שמנה מאחרות, ואני משווה את עצמי רק לשתי בנות בכיתה שהן בתת משקל.

אני באמת אהיה יפה בתת משקל אבל זה כל כך מסוכן דאמיט

הטיפול הדיאטני יתחיל בקרוב

אני לא יודעת איך זה יהיה.... והאם אני אוכל כל מה שבתפריט

אני באמת רוצה לדעת מה אתן חושבות

נכתב על ידי wannabe-amazing , 5/12/2010 08:29  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  wannabe-amazing

בת: 30

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwannabe-amazing אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על wannabe-amazing ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)