לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

גיל: 27

ICQ: 622048203 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

8/2010

פרק ראשון ופוסט דמויות : )


 

היי!!!
קוראים לי טלי ואני בת 13,אני אוהבת את טוקיו הוטל כבר 3 שנים ואני חולה על סיפורים
עליהם.כל השנים האלה קראתי הרבה מאוד סיפורים אז אני מקווה שתאהבו מאוד את הסיפור ^.^
זה הסיפור הראשון שלי אז תאחלו לי בהצלחה,טוב ראיתי שבהרבה בלוגים עושים פוסט דמויות
אז אני גם יעשה ואחריו הפרק הראשון של הסיפור,אגב,מחר אני יעלה את הפרק הראשון,עכשיו תילחצו על השם של הדמות
ותיראו תמונה של איך שהוא ניראה,מקווה שתאהבו ♥

ג'יין קלאוס - בת 15 , עולה לכיתה י' , נחמדה , עדינה , תמימה , ילדה טובה הבית טוב , מחונכת היטב , מנומסת , מזל דלי , החברות הכי טובות שלה הן קורטני וקייסי , בת יחידה , עשירה .
קורטני וויליאמס - בת 15 , עולה לכיתה י' , קשוחה , עצבנית , מגנה על חשוביה , סטלנית , אמא שלה נטשה אות משפחתה שהייתה בת שנתיים , גרה עם אביה ואחותה בת ה-11 , לא עשירה אך לא ענייה .
קייסי סמית' - בת 15 , עולה לכיתה י' , רומנטיקנית , מבינה אנשים , אוהבת לעזור , נחמדה , טובת - לב , גרה לבד לאחר מות אמה ונטישת אביה , בת יחידה , עובדת בנוסף כדי לשלם על שכר הדירה .
קים אוונס - בת 18 , עובדת כמלצרית במועדון חשפנות , מוזרה , לסבית , גרה לבד .
ביל קאוליץ - בן 16 , עולה לכיתה י"א , נחמד , רומנטיקן , מחפש את אהבתו האמיתית , מאמין במונח " אהבה ממבט ראשון " , יש לו אח תאום בשם טום , חי עם אחיו , הוריו בגרמניה , עשיר .
טום קאוליץ - בן 16 , עולה לכיתה י"א , מצחיק , ציני רב הזמן , מתעסק אך ורק בסטוצים , חרמן , לא מאמין באהבה , יש לו אח תאום בשם ביל , הוא חי עם אחיו , הוריו נמצאים בגרמניה , עשיר .
פרק 1
ישבתי על ספסל חום מעץ הניצב מול אגם מים קטן . צפיתי בארבעה ילדים משחקים מחבואים מדי פעם מחליפים מחבוא ' הוא התקדם לעברה סורק את גופה במהירות חושב עם לזרוק מילה או סתם להיתקל בה .. ' כתבתי בכתב עגול ויפה את המשפט אשר עלה במוחי חושבת על המשך לסיפור . אני כותבת רומנים , זה התחביב שלי . בדרך כלל אני באה לאותו המקום אשר מרגיע אותי ונותן לי השראה , מתיישבת על ספסל ומקלידה הכל במחשב הנייד שלי , אך לצערי היום המחשב בתיקון . למזלי העברתי את כל הפרקים למחשב הראשי שבסלון והיום אעביר גם את הפרק הזה . המשכתי לכתוב לפחות שעה וסיימתי כבר שני פרקים . החלטתי שזה מספיק להיום וקמתי מהספסל מכניסה את מחברת הספירל לתוך תיק שחור עם כמה כתוביות לבנות ולב חצוי . התחלתי ללכת וכעבור 20 דקות מצאתי את עצמי עומדת מתחת לדוש , מים קרירים  זורמים על גופי ואני מעלה במוחי אפשרויות לבוש ליציאה בערב . אני , קורטני וקייסי קבענו שניפגש בבית הקפה הרגיל , נזמין אוכל ולאחר מיכן נטייל קצת , כרגיל . יצאתי מתוך חדר האמבטיה לאחר שהתנגבתי ביסודיות . רצתי לחדרי מקווה שאף אחד לא ייראה את גופי אשר התכסה במגבת קצרה בצבע קרם אשר לא כיסתה הרבה . נכנסתי לחדר נאנחת בהקלה פותחת את הארון . " ממ .. לא זה .. אולי זה ? נא .. לא .. לא .. " מלמלתי  בעודי מעבירה את ידיי על כמה מדפים מחפשת פרטי לבוש מתאימים . לבסוף הוצאתי חולצת סטרפלס לבנה , שורט שחור וחזיית פוש - אפ לבנה עם כתפיות שקופות . הנחתי הכל על המיטה לובשת בינתיים תחתונים ומין כותונת ביתית . ירדתי למעטה מניפה את שיערי הרטוב לאחורה , פותחת את המקרר ומוציאה מתוך קופסה אשר שכנה בפריזר גלידת מגנום לבנה עולה איתה חזרה לחדרי ומתיישבת מול המחשב . את כל הזמן הזה העברתי בצפיית הסרט ' תחליקי את זה ' . כשראיתי שהשעה כבר שבע שמעתי דלת נפתחת . לאחר מיכן ראיתי את אמי בפתח דלת החדר שלי " שלום מותק " " היי , אני יוצאת עוד חצי שעה עם קורטני וקייסי " הודעתי בחיוך " טוב , אני הולכת להתקלח ואז לנוח , אני משאירה לך כסף על השולחן בסלון " חייכה חיוך עייף " טוב " עניתי והחזרתי חיוך מנשקת לה את הלחי ומתחילה להתלבש . לאחר שהתלבשתי הסתרקתי , החלקתי את השיער שלי ולאחר מיכן אספתי אותו לקוקו גבוה מפרידה את הפוני ומסרקת אותו בשלמות . איפרתי את עיניי בעיפרון שחור ומסקרה שחורה מבריקה את שפיי בגלוס ורוד מעט שקוף . ענדתי במהירות עגילי חישוק ושמתי את הפלאפון והמפתחות בכיס . ירדתי למעטה מכניסה לכיס השני מאתיים שקל מאמי שהונחו על השולחן . נעלתי נעלי עקב לבנות ויצאתי מהבית , נועלת . כבר הגעעתי לבית הקפה כשלפתע שיר מוכר קטע את מחשבותיי " Dont call my name dont call my name , Alehandro .."
עניתי לטלפון " הלו " שתיקה . " הלו " חזרתי על עצמי , שתיקה . ניתקתי . ' מפגרים ' חשבתי וראיתי את קורטני וקייסי מיתקדמות לעברי בחיוך " היי " חייכתי לעברן והן הינהנו . סבב נשיקות והתיישבנו להזמין . דיברנו מעט ובאה המלצרית " מלקשייק וניל " חייכתי והמלצרית רשמה " מלקשייק תות " " מלקשייק וניל " כל אחת הזמינה וחיכינו עד  שהמילקשייקים יבואו . כעבור שלוש דקות ניגשה אלינו אותה המלצרית , שילמנו והתחלנו לישתות . סיימנו ויצאנו מבית הקפה . טיילנו מעט ודיברנו " היי כוסית " נישמע צעקה ושלושתינו היסתובבנו " את בלבן " חייך חיוך חרמן , גילגלתי את עיניי והיסתובבנו ללכת . שריקה . " תנוח כפרה !! " צעקתי בסנוביות והערס הישתתק " מפגר .. " מילמלתי והשתיים הסכימו . לפתע קורטני התיישבה " אני עייפה בואו נשב " הסבירה והתיישבנו לידה על הספסל . מולינו שני בנים הלכו . אחד מהם ניראה מין וואנבי - ראפאר והשני פריק . הבחור השני ניראה ממש טוב והוא משך את צומת ליבי . קייסי הביטה עליי בחיוך ולאחר מיכן על קורטני שגם חייכה את אותו החיוך הממזרי שנימרח על פניה של קייסי , קייסי חזרה להביט בי וללא כל התראה דחפה אותי על אותו הבחור . צרחה קטנה נימלטה מפי ואותו הבחור כמעט ונפל " אני כל כך מיצטערת אני לא יודעת מה עבר על המפגרת הזאת " הגברתי את קולי לסוף המישפט " חח זה בסדר " צחק " אני ביל " אמר לי לאחר שקמתי מימנו ושלח את ידו כסמל היכרות " היי , אני ג'יין " חייכתי ולחצתי את ידו . הבחור השני שרק לכיוונה של קייסי וקייסי גילגלה עיניים . חייכתי .
מקווה שאהבתם , תגיבו בבקשה ! זה חשוב לי מאוד !
סורי שהפרק קצר : (
תגיבו !!!!!


 

נכתב על ידי , 6/8/2010 19:14  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





254
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , פאנפיקים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפור על טוקיו הוטל &#9829; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפור על טוקיו הוטל &#9829; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)