לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  ג'ני.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2016

קחי את המחשבה, תקבלי אותה, ושחררי אותה


משהו חדש מתחיל אצלי עכשיו

 

אבא שלי צודק

ואני לא רוצה שהוא יהיה מודאג

נטו עבודה פסיכולוגית שלי על עצמי

להתרכז בי, בעצמי, בכל דבר אחר שזה לא הוא

להתרכז בלעשות לי טוב

זה לא משנה עם כמה בנות הוא מתחיל עכשיו (נכון לעכשיו המספר המדוייק עומד על 21)

כי אין מה לעשות, ככה גברים מתמודדים

אני בשלב השני של התהליך- שלב הלעשות לעצמי טוב

מזה שנתראה הרבה אין מה להיות מוטרדת

לא נתראה ככ הרבה. זה רק יומיים בשבוע ל4 שעות סך הכל. 

הכי חשוב- להשקיע בעצמי, בי , אני אני אני אני אני אני אני אני אני 

אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני 

אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני 

והכל יהיה טוב

כי זה לא שאני רוצה אותו

אני ככ לא

כשנפרדנו היתה לי הקלה

עודנה

פשוט לאגו שלי קשה המחשבה, שגם לו טוב

שגם הוא פורח, שכיף לו

אבל זה בסדר, שיהיה לו כיף, שיהנה

זה לא בא על חשבוני

גם לי מותר להנות, לצחוק, לחייך, לאהוב, לפרוח, זה לא קשור אליך מותק

ומה שאתה עושה לא קשור אלי

כל עוד זה עושה לך סבבה ונעימי

אין בעיה

פשוט לשחרר

כשהמחשבה באה- 

לקבל אותה באהבה, לבחון אותה

ולהזיז בעדינות ולעבור הלאה למחשבה על עצמי

אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני 

תדאגי לעצמך יפה שלי

את הכוח של עצמך

תאהבי את עצמך

טפחי את עצמך

שכל רגע יהיה מוקדש לך ולטובתך

את בסדר גמור

גדולה מהחיים

חזקה

יפה

חכמה

מוכשרת

מצחיקה

ואת כל הזמן לומדת, מתפתחת, גדלה, מעשירה את עצמך

את הכוח של עצמך

אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני 

אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני 

אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני 

אין מה לדוש בעניין הזה

פשוט זהו

כמו שאבא אמר- "תחשבי על גל שחלף, ועכשיו יש הרבה גלים חדשים, הגל ההוא עבר"

"תחשבי על ביל והילר"י קלינטון, איזו שערוריה זו היתה ואיך הם התגברו על זה למרות שכל העולם דיבר עליהם, כולם חיים, וחיים טוב ויפה"

"רוב העולם עובר את המשברים האלה"

וזה לא שבכלל אני אוהבת אותו, זה לא שאני רוצה אותו

זה רק האגו הארור הזה

שהלוואי והיה אפשר לנתק אותו מהמוח מהגוף

אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני 

 

נכתב על ידי ג'ני. , 25/4/2016 11:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ני. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ני. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)