לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Things arent what they seem

Avatarכינוי:  GentIe

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

תשישות יום שני


השבוע בקושי התחיל ואני כבר תשושה. העבודה כל כך מייגעת, תמיד נדמה לי שהיום לא הולך להסתיים ואז בום!!! ארוחת צהריים ובום!!! 5 על השעון והבייתה. הדקות בין לבין הכי קשות אבל הן חולפות. וזה מה שכל כך טוב ורע בזמן. הדואליות של הזמן, אתם יכולים לקרוא לזה.

מחר אני כבר אצליח לראות את סוף השבוע, אמנם מרחוק.

אני מנסה להזכיר לעצמי שהעבודה הזאת היא לא צבא ועדיין אני מרגישה כמו בצבא, בתפקיד די נורא ומגוחך. נכון, אני יכולה לעזוב.

אבל...

אני לא יכולה לעזוב.

מה זה יגיד עליי כעל בן אדם בוגר אם אני אפרוש מהעבודה הראשונה שלי אחרי 3 ימים?

לא משנה, אני אפילו לא חושבת על זה.

 

היום אחרי העבודה סידרתי את תשלום שכר הלימוד עם אמא שלי, אני מסודרת מבחינת השנה הראשונה. קצת פחות לחץ על כתפיי עכשיו. רק צריך להיפתר מכל השאר ואז אני באמת מסודרת, כנראה שאז אני הופכת להיות מישהי אחרת. מישהי שתמיד רציתי להיות אולי?

לא משנה, גם על זה אני לא חושבת.

 

ובכלל, אני לא חושבת הרבה לאחרונה.

אני רק מפחדת.

נכתב על ידי GentIe , 9/8/2010 21:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



~DANGER!!!~ תהיות חסרות משמעות


היום התחיל טוב ולאט לאט המצב התדרדר.

לא פלא, בימים טובים המצב רוח שלי נע בין קיצוניות אחת לשניה לפחות חמש פעמים ביום. אני לא מגזימה. וזה עוד ביום טוב... ביום רע... אתם לא רוצים לדעת o.O ורק לחשוב שאת גיל ההתבגרות כבר עברתי מזמן.

המצב רוח שלי מושפע מהמון-המון גורמים, כל מילה, כל תקרית קטנה יכולה לרומם אותי למעלה או למחוץ אותי כמו חרק. מה שמצחיק (<<<סארקזם) זה שדברים שהרימו אותי ביום מסויים יכולים להפיל אותי ביום אחר... זה כמו... כמו פאזל חי כזה... שהחלקים שלו כל הזמן מרזים או משמינים ולכן זה בלתי אפשרי לבנות תמונה שלמה...

 

...

...

 

 

~היי!! אל תברחו! המטאפורה המזעזעת בגימגומה נגמרת כאן ואני מבטיחה לא לעשות את זה יותר, באמת!!~

 

הממ...

אז מחר יש לי עבודה ואתם יכולים לתאר לעצמכם עד כמה אני לא רוצה לעבוד...

~מתחילה לחשוב על מטאפורה חדשה שתתאר את חוסר החשק לי ללכת לעבוד~

...

המממ כן...

אני ממש לא רוצה לעבוד מחר.

אבל אני רוצה את הכסף.

נראה לי שבשתי השורות האחרונות סיכמתי את מהות החיים האנושיים על פני כדור הארץ.

האמת, אני אפילו לא יודעת מה אני אעשה עם הכסף. מבחינת תשלום הלימודים אני מסודרת לשנתיים הקרובות ועל השנה האחרונה של התואר אמא שלי הסכימה לשלם ואני לא יודעת עד כמה ניתן לסמוך על זה... אז אולי כדאי שאני אחסוך גם לשנה השלישית.

מצד שני (שלישי?) מגיע לי להוציא איזה אלף שקל על שופינג מטורף לקראת האוניברסיטה... הבעיה היא שאני שונאת לקנות בגדים :O

מצד רביעי, מדדתי היום חלק מהבגדים הישנים שלי והכל כל כך מזעזע בעיני. אני אפילו לא יודעת מה אני אלבש לעבודה מחר. אפילו טישרטים נורמאליים אין לי (כולם נורא צמודים). כל הבגדים שלי גורמים לי להיות נורא מודעת לעצמי וגם השיער שלי אם כבר במודעות עצמית אנחנו עוסקים.

אז כן, נראה לי שהקטע של השופינג יצא לפועל... נגיד ב...... אמצע ספטמבר? זה לא הרבה זמן אבל אני מקווה שעד אז המצב ישתפר.

אני לא מבטיחה שום דבר (כל פעם שאני מבטיחה אני נכשלת) אבל ממחר (בעצם כבר מהיום) אני הולכת להיות הרבה יותר קיצונית.

 

וכאן אני עוזבת אתכם,

Cya

נכתב על ידי GentIe , 7/8/2010 19:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

95

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGentIe אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על GentIe ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)