לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Run Like The Wind


לרוץ כמו הרוח. לפעמים, יש משב רוח קל, ולפעמים סופות. לרוץ כמו הרוח. כי גם המצב שלה משתנה לפעמים.

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

בלוג טיוטתי


אחרי שהגיע מצב מאוד לא נעים בעקבות הבלוג, שחדרו אליו אנשים שלא היו אמורים להגיע אליו, כל הפוסטים שהיו בבלוג זה עברו למצב טיוטה.


אלה שראו, קראו, נפגעו - זוהי אשמתכם ואשמתכם בלבד.


ידעתם שזה שלי ובכל זאת קראתם. חדרתם אל המקום הפרטי ביותר שלי.


עכשיו שאו בתוצאות.


 


משפחת ישראבלוג - תודה.


תודה על שנה + שבה הייתם שם בלוגרים ועזרתם ותמכתם ברגעים קשים, ושמחתם איתי ברגעים הטובים.


תודה לאלה שעקבו ונשארו בקשר.


תודה גם לאלו שלא. זה גם בסדר.


 


המקום הזה היה בשבילי מפלט.


מקום לפרוק.


אני כנראה כבר לא אחזור. עכשיו כשאני יודעת שהמקום הפרטי שלי, כבר לא כלכך פרטי.


 


אני מאחלת לכולכם שהבלוגים שלכם, הפרטיים שלכם, ישארו שלכם ורק שלכם!


שיהיה לילה טוב, ולתלמידים שבנינו, חופש מעולה!


 


אנונימוס.


לתמיד.

נכתב על ידי , 27/6/2011 22:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,608
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאנונימוס203 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אנונימוס203 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)