לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

מיומנה של הייטקיסטית, רווקה תל אביבית, סטודנטית כושלת, צרכנית מוזיקה כבדה... על קיטורים, בחורים, חלומות ושאר הגיגים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2017

קצת מתקדמים


חתמתי על הדירה אתמול, יאיי!

אכנס רק ב1 לאוגוסט, מה שמותיר לי זמן לחפש עבודה.

 

הבחור החדש כתבתי עליו היה פשוט אידיוט, אז העפתי אותו.

חבל, באמת. התחיל ממש טוב, הייתה משיכה גדולה וכיף, אבל הוא לא הראה לי מספיק יחס - הבריז פעם אחת, לא היה מרים טלפון רק הודעות, והיו איזה יומיים-שלושה שבכלל לא יצר קשר, וזה עוד אחרי שלא התראינו מעל שבוע.

לא יודעת, למה לי להתפשר על יחס? 

אני כבר בת 30. הגיע הזמן לדרוש את מה שאני רוצה ולהפעיל יותר סינון. חבל לבזבז את הזמן שלי.

יש לי עוד הרגשה שאני עוד אשמע ממנו. אם זה יקרה, אצטרך להיות ממש חזקה ולא לתת לו הזדמנות, כי הוא חתיך מדי וכשאני ממש נמשכת, אני יכולה להתפשר פתאום על מיליון דברים...

 

היום יש לי דייט מאוד מבטיח. הלוואי וזה יעבוד, הלוואי. דיברנו מלא בטלפון לפני כן והוא נשמע בחור ממש מיוחד, תקשורתי ולא שגרתי.

מה שכן, אנחנו סופר שונים באורח חיים - הוא מושבניק כזה ואני סיטי גירל, הוא לא למד אף פעם ולא היה שכיר ואני קרייריסטית, הוא משפחתי כזה ומאוד רוצה משפחה גדולה ואני בכלל לא כזאת. מעניין אם זה יכול לעבוד? 

בכל מקרה, אני ממש מקווה שתהיה משיכה וכימיה, כי הוא סיקרן אותי בטירוף והרגשתי שיש בו כ"כ הרבה תכונות שחשובות לי בגבר.

אה, והוא גם ממש חתיך :) 

 

נכתב על ידי JimmyJazz , 23/5/2017 19:25  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  JimmyJazz

מין: נקבה




45,544

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJimmyJazz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JimmyJazz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)