לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Suck Life


בלוג חיים של נערה בגיל ההתבגרות . איך אני מתמודדת עם הבעיות והקשיים , הריבים עם ההורים , אהבה ראשונה , וכו' ..

Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

יומני היקר ~ 8.8.2010 ~ 22:25


* מצטערת על העיכוב של כתיבת היומן , איך שהזמן עף לו [ קראו תעמוד הראשון של היומן תבינו מה קרה D; ] *

 

העמוד הראשון (:

יומני החמדמד ,

היום זה היום הראשון שאני כותבת בך ..

וכבר סיימתי את כל המטלות שהצבתי לעצמי [;

ייאיי מיי .. השקעתי , הא ? D=

היה יום חמד ביותר . בבוקר קמתי כרגיל והתקלחתי וכל הבולשיט הזה XD

אחר כך , חברה שלי ~ רומי באה אליי וחרשנו על יוטיוב [:

אחר כך רקדנו מלא והלכנו לבריכה :P

היה מזה כיייף . המצאנו ריקוד בתוך המים ושרנו עד שהמציל התעצבן עלינו D:

אין אנחנו מכורות למוזיקה OO;

אחר כך הלכנו אלייה והתקלחנו וזה .. [=

עכשיו אנחנו אצלי ~ כותבות כאן חירבושיישן (:

נמנמנמ , היה יום די רגיל ! כמו ברוב הימים של החופש עד עכשיו , פחות או יותר :]

היא ישנה כאן היום ויש מצב נעלה פוסט בבוקר אם יבוא לנו D=

בכל מקרה , רציתי היום לדבר על נושא שדי מפריע לי ,

ואני מקווה שהוא גם מפריע לכם , כן ? או בעיקר - לכן , הבנות ..

ראיתי שכבר יש כמה גולשים בבלוג [ ב- Were Here ברשימות .. ] , אז נכנסתי לבלוגים לחרישה קצרה (:

אממ , מצאתי דרך בלוג אחד עוד כמה בלוגים וטבעות של פרו אנה \:

הנושא הזה מאוד קשה לי . אני לא מבינה איך אנשים מגיעים למצב שהמטרות שלהם זה ?

' שייראו לי את העצמות ' - ואשכרה זה היה כתוב ככה באחד הבלוגים !!

' הלוואי שיראו לי את העצמות , זו המטרה שלי ! ' . אני חושבת שאם אתן רוצות להרזות

כדי להיות בריאות ולהרגיש טוב עם עצמכן זה בסדר גמור D:

אבל שאתן מגיעות למצב שאתם לא יכולות להפסיק - אתן הורסות לעצמכן את החיים ! ..

תפקחו את העיניים ותבינו , שאתן מפסידות כל כך הרבה . בתכלס ?

על מי אתן שמות בכלל ?!! מי יגיד לכן איך להראות ?! מה לאהוב ?

אני יודעת שזה אינפנטילי , אבל העולם רצה את זה ..

מי החליט שלהיות רזים זה יפה ולהיות שמנים זה כביכול מגעיל , ומכוער ?

מי קבע שכשאת שמנה את מחוייבת לשינוי פיזי ? מי חשב שרזה = שלמות ?

אז אני אגיד לכם בדיוק מי ! מי שהחליט שהברביות יהיו רזות !

מי שהחליט שדוגמנויות שמנות זה לא אפשרי ! מי שהחליט שלהיות כבד משקל ~ זה חסרון .

אם אתן באמת רוצות להתחתן ? להביא ילדים לעולם ? ל ח י ו ת ? תשתלטו על עצמכם .

אתן מודעות לבעיה שלכם , ואתן לא מנסות להתגבר עליה ! אתן בורחות ממנה ..

אני לא אמא שלכן ולא אבא שלכן ולא המורה שלכו ואין לי שום יכולת לשלוט בכן שום דרך ,

אני פשוט רוצה להקל על החיים שלכן . לפקוח לכן את העיניים - שתבינו ,

שיש דברים יותר חשובים תאמינו לי שיש ! מה שמישהו אחר חושב עליכן לא אמור

לעניין אתכן ! אתם צריכות לחשוב על מה שיהיה הכי טוב בשבילכם ..

וקודם כל - מבחינה בריאותית . אתן פוגעות בבריאות שלכן ! שהייתן

ילדות קטנות , כל פעם שהייתן מכבות את הנרות שעל העוגה , שנופל לכם ריס , 

שהייתן צריכות להביע משאלה , לא הייתן מבקשות בריאות ואושר לכל המשפחה ?

אני בטוחה שהמשפחה שלכן מבקשת בכל פעם בריאות ואושר - לכן .

המצב שאתן נמצאות בו לא יגרום לכם לא בריאות ואל אושר - תחשבו על זה .

אני מקווה שהערתי כמה לבבות . אני מקווה שפקחתי למישהי את העיניים ..

לסיכום אני רוצה להוסיף 2 תמונות שזיעזעו אותי במיוחד !

באחד הבלוגים היה כתוב בסוף הבלוג :

' אני רוצה להיות כמוהן : ' ומצורפות התמונות הבאות -

 

* אם זה מה שאתן רוצות להיות , לא תגיעו רחוק . ב א ח ר י ו ת  \: *

ומצטערת שהסוף יצא מבאס , אבל ככה זה שבוחרים נושא כזה Z:

תתמודדו אני מבטיחה פעם הבאה פוסט מחוייך (;

 

אוהבת תמיד ♥


~ עריכונת ~

כרגע נכנסתי לבלוג של ילדה שעברה שינוי מדהים מפוסט לפוסט (:

אני רוצה להגיד שאני גאה בה ביוווותר :P

כנסו לבלוג ותקראו את הפוסט הזה ~

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=700695&blogcode=11964629

בו היא כותבת שהיא מחליטה להיות היא עצמה , ולא אף אחת אחרת .

כי אף אחת בעולם לא תשתווה למי שהיא , באמת ..

תפנימו את הילדה המדהימה הזאת ((:


 

נכתב על ידי , 8/8/2010 21:30  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnother Broken Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Another Broken Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)