לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"אפשר לומר שאני סוג של חיזר"

כינוי:  yuki.

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

6/2010

תשובות לשאלון השבועי


1. סלט ירקות או סלט פירות?
שניהם :P

2. סופלה שוקולד עשיר או עוגה דלת קלוריות?
הדבר עם השוקולד, ואם העוגה ההיא טעימה אז אולי נקח גם אותה :P

3. האם ה-BMI (איזון המשקל עם הגובה) שלכן הוא מעל הנורמה?
הוא מתחת :P

4. אתן באות לאירוע שמגישים בה מאכלים לא הכי (יותר נכון: הכי לא) דיאטטיים בעולם. האם תעמדו בפיתוי?
מז"א "לעמוד בפיתוי"? בשביל מה מגישים מאכלים טעימים באירועים אם לא בשביל שמישהו יאכל אותם?! כמובן שאני אוכל מהם! מה אני, פראיירית?! לפספס אוכל טוב בחינם?!?

5. באתן לארוחת חג והדודה מאיצה בכם לאכול את הכבד אווז העסיסי שהכינה. האם תעזו להגיד "לא תודה"?
למה להגיד לא תודה? אם זה נראה טעים ומריח טוב, ואם היא השקיעה והכינה כבד אווז לחג, למה לא?

6. יש מצב שאתן אוכלות דברים שאתן לא אוהבות במיוחד בכוח, רק בגלל שהוא משמין?
לא הבנתי את השאלה. &gt;&lt;"

7. אם תעשו דיאטה, תוכלו להחזיק בה עד הסוף ובלי התחמקויות והתחרטויות?
אה, האמת שכרגע אני בסוג של דיאטת אנימה, בינתיים אני עומדת בה יפה, טפו טפו חמסה דפקתי בעץ.

8. אתן בביקור חודשי אצל הדיאטנית\התזונאית. תשקרו ותגידו ששמרתן למרות שהתוצאות בשקילה מוכיחות אחרת?
אה, אצל דיאטנית/תזונאית לא הייתי, אבל כבר בתור ילדה הייתי משקרת לאורטודנט שהלכתי עם הרסן, ומשקרת למורה לגיטרה שהתאמנתי, אז כנראה שגם במעמד כזה הייתי משקרת...

9. האם אתן מרוצות מהגוף שלכן?
ודאי, אני חתיכה!

10. מאמינות במושג: "דיאטת השמנה"?
מז"א "מאמינות במושג"?! יש מושג כזה! יש אנשים רזים מידי שצריכים להעלות במשקל, וזאת הדרך הבריאה לעשות את זה! ממש כמו שיש אנשים שמנים מידי שרוצים לרזות, יש גם אנשים רזים מידי שרוצים להשמין! זה הגיוני לגמרי! גם להיות רזים מידי זה לא בריא!

ד"א, אני מכירה לפחות שלושה אנשים שעושים דיאטת השמנה, אז כן, אני מכירה בקיומו של המושג >>"

נכתב על ידי yuki. , 16/6/2010 17:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , החנונים , קומיקס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyuki. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yuki. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)