לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Today Is The First Day of The Rest of Your Life


לחשוב זה פריווילגיה .

Avatarכינוי:  Georgia947

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

6/2011

אני מלכת לילה


חברה: "אחותי, את מלכת הלילה של העיר הזאת!"

אני: "את מבינה שזו דרך מאוד מטרידה להחמיא לי על זה שאני בייביסיטר מוצלחת נכון?"

 

היום החלטתי לעשות פוסט קצר ולעניין, בגלל שיש לי בייביסיטר להיות בו בעוד רבע שעה פחות או יותר.

ולפני שכל הקוראות שלי אומרות שיש לי מזל שאני מצליחה למצוא בייביסיטר בעולם הזה (כן, שוק מבוקש) אני חשה צורך לציין שעומדות בפניי 3 שעות של בכי כי אני יוצאת לשמור על ילד בן 4 ששייך למשפחה מיוחסת (אבוד לכם לנחש) שהוא, כמובן, בכיין מצטיין. אין אצלו שום וויתורים, שום רחמים. הוא יושב ובוכה במשך 3 שעות רצופות באופן קבוע, ולא משנה מה אני מנסה לעשות - הילד בשלו.

 

ואני בטוחה שהוא ילד חמוד כשהוא עם אנשים שהוא מכיר, אבל רבאק, אולי שיהיה חמוד לפחות ל5 דקות מתוך ה3 שעות שאני יושבת איתו ?!

 

אז ברשותכם, אני מרכיבה את משקפי המגן שלי, לוקחת איתי מזון ניחומים (שוקולד, אלא מה) והולכת לבית ה"מיוחסים" כדי להיפגש עם הסיוט הכי גדול שלי - ילד בלונדיני ותכול עיניים בגובה 40 סנטימטר.

 

במקרה ואני לא חוזרת - את הבלוג אני מורישה להילדה עם השער שהיא קוראת ומגיבה מתמידה פה וראוייה לפירגון (כן, אני הולכת להתחיל לפרגן לקוראים והמגיבים בפוסטים - שווה להיות תותח :)

 

להתראות, אוהבת אתכם !

נכתב על ידי Georgia947 , 27/6/2011 20:39   בקטגוריות הומור, יציאות, נוער, ציטוטים, תלונות, עבודה  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Georgia947 ב-28/6/2011 21:05




13,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorgia947 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georgia947 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)