לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Today Is The First Day of The Rest of Your Life


לחשוב זה פריווילגיה .

Avatarכינוי:  Georgia947

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

12/2016

לוקחת את המוצ'ילה ובורחת


בעוד שבוע אני אהיה על מטוס

טיסה של מיליארד שעות למרכז אמריקה

"הטיול הגדול"

משהו שאני אמורה להתפוצץ מרוב התרגשות לקראתו



רק שאני לא יכולה אלא להרגיש שאני לא מטיילת, אני בורחת.



אני מסתכלת סביבי ולא בטוחה ממש מה נשאר לי פה;



עזבתי את העבודה המסריחה שלי, שם ציפו כנראה שאשאר להגיש קפה מגעיל בשכר מיקרוסקופי לנצח נצחים



נעזבתי על ידי האדם שאהבתי יותר ממה שחשבתי שאפשר, לאחר ששיקר לי והתייחס אליי כמו לסמרטוט ריצפה

והיום מה שנשאר לי זה לעשן בשרשרת במרפסת אל מול תמונות באינסטגרם שלו ושל החברה החדשה שלו מטיילים בישראל, בעוד שאני בעיניו מתה והוא אפילו לא מסכים לדבר איתי.



מערכת היחסים שלי עם ההורים שלי נהרסה לחלוטין. 

הם הצליחו ליצור איכשהו את השילוב המושלם בין להזניח את הילד שלך לחלוטין לבין להציק לו בצורה בלתי פוסקת דווקא בדברים שהוא לא מעוניין לשמוע.



החברות שלי כולן בשלב דומה- כולן עובדות וחוסכות, כולן בדיוק לפני טיול או אחרי טיול, כל אחת ואחת בשלב ה"לעבוד עד המוות ולטוס".



אני חושבת על הטיול הזה ומה יקרה לי בו, ולא יודעת מה יותר קשה:

ללכת לישון בתוך ציפה של שמיכה בצריף בגואטמלה במחשבה על כל הדברים הטובים שהשארת מאחורה בארץ,

או ללכת לישון שם במחשבה שכאן לא מחכה לך כלום?
נכתב על ידי Georgia947 , 26/12/2016 18:36  
הקטע משוייך לנושא החם: סוף שנת 2016
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Georgia947 ב-9/6/2017 23:56




13,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorgia947 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georgia947 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)