לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Today Is The First Day of The Rest of Your Life


לחשוב זה פריווילגיה .

Avatarכינוי:  Georgia947

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

החיים על פי רביבו


איפשהו במרחבי ישראל קיים רביבו אחד, מוכר קיוסק.


הבנאדם בא מבית לא קל ויש לו השכלה של אפונה, אבל מה? כל משפט - פנינה.


בחיים לא אשכח את המשפט הראשון שלו שהקסים אותי: "כשהחיים נותנים לך לימונים, תחצי אותם לשניים ותשפריצי לחיים בעיניים".


כבר באותו רגע הבנתי שיש פה בנאדם עם גישה זהה לשלי לקיום האנושי, ומשם נוצרה חברות אמיצה. 

יש לו נשמה של שורד, לרביבו. אדם שלמד לעשות הכל לבד ושכלום לא בא בקלות.

בחיים לא אשכח כמה דברים עברנו יחד, מכמה צרות שנגרמו על ידי ההומור של רביבו חילצתי אותו וכמה צרות כאלה נפתרו הודות להומור של רביבו עצמו...


למשל היום הזה שנכנסה איזה גברת צעירה לקיוסק בשעת הסגירה וביקשה ספרייט, אבל רביבו כבר נעל את הקופה אז הוא נתן לה את הספרייט בחינם, היא אמרה תודה והוא ענה "מה תודה? תתפשטי!" ושנינו צחקנו המון. עד שהוא קיבל שיחה מעורך הדין שלה. אבל אז גילינו שהוא בן דוד רחוק של רביבו והעניין נפתר בהסכם בזוקות חינם לכל החיים וכיום הגברת הינה חלק פעיל בחבורת הקיוסק. רביבו הזה... כמה צ'ארם.


יום אחד רביבו אמר לי "כשאני אמות, אני רוצה שכל הלקוחות הקבועים שלי יעשו סביב הקבר שלי אוסף פקקים של בקבוקי שתיה כמחווה לזכר ימיו הזוהרים של הקיוסק" וזה מסוג הדברים שמשאירים אותך ערה בלילה (לחשב כמה פקקים צריך בשביל להקיף קבר אנושי).


בכל פעם שהייתי עצובה הוא היה שואל אותי מה קרה, ומיד מתחיל לזייף בקולי קולות שיר מזרחי שבו הזמר קורא לבחורה "ילדה" ואומר משהו על הלב שלו ועל הדמעות שלה (זאת אומרת כל שיר מזרחי שקיים). זה ללא ספק היה מדכא אותי עוד יותר אבל העיקר הכוונה.


גם רביבו, כמו רוב הערסים המבוגרים, רצה פעם להיות כדורגלן (אבל אז הוא התחיל לעשן והיו בעיות בבית ופתאום הוא מצא את עצמו נשוי פלוס 3 עם כרס בירה ועם קיוסק במקום השכלה). אני די שמחה שהוא לא הפך בסוף לכדורגלן כי אז במקום רביבו היה יכול להיות שם איזה פרץ, או בוזגלו, והם לא היו בני דודים של אותו עו"ד ולא היו מצליחים לפלס את דרכם החוצה עם בזוקות וקסם אישי, ואז המקום היה נסגר ובמקום זה היה נפתח שם עוד סניף של ארומה, וממש לא מתחשק לי עוד סניף של ארומה כי הם אף פעם לא מחפשים עובדים כשאני מעוניינת. בקיצור, מזל שרביבו שמנמן.


אם יש משהו יותר מצחיק מרביבו זה רק דבר אחד - אשתו.


היא לא יכולה להחזיק את הבחור קצר יותר גם אם היא הייתה עוטפת אותו כמו זחל ומחביאה אותו במקרר במרתף שלה.


כל דבר שהוא עושה הוא מדווח לה, הוא לא יכול להחמיא לאף יצור חי בלי לציין ש"טעימות הקובות שלך, כמעט כמו של אשתי".


לאף אחד מהלקוחות אין ספק מי באמת מנהל העניינים.


רביבו הוא גבר- גבר, עד שאומרים לו "חכה אני אספר לאשתך שטחנת שאוורמה לפני הארוחה שהיא הכינה" ופתאום הוא הופך למרגרינה, קל וצייתן כחומר ביד היוצר.


יש בו קסם ברביבו, סתם רציתי שתדעו.




****

עריכה: אני לא בטוחה מה אמורים לכתוב כשמגיעים למומלצים, בטח כשלא מצפים לזה בכלל ועושים פוסט על מוכר קיוסק שכרגע עסוק יותר בלהתעדכן במה חדש בבית"ר וכנראה לא שמע על ישראבלוג בחיים שלו.


אני מניחה שזה משהו מסוג "תודה לחברי האקדמיה שבחרו בי" (או יותר נכון עורכי ישראבלוג).


עכשיו אם תסלחו לי, אני אלך לספר לרביבו שהוא כוכב רשת בינלאומי ושהציעו לו חוזה של מיליונים באינטרנט, ואז אראה אותו מתעצבן כשאני אומרת שזה סתם בצחוק. יום טוב שיהיה. :)

נכתב על ידי Georgia947 , 8/9/2013 22:52   בקטגוריות ארץ ישראל, הומור, נוער, משפחה, מוסיקה, ערסים, ציטוטים, אופטימי, עבודה  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Georgia947 ב-15/9/2013 19:42
 



לפי מה גברים שופטים נשים? הרשימה המלאה!


אהלן וסהלן קוראים יקרים!


אני יודעת שנטשתי, ואני בהחלט מאוכזבת מעצמי, אז בדיוק בגלל זה שברתי את הראש על רעיון טוב לקאמבק, והחלטתי לעשות דבר שעוד לא עשיתי - לתת את הבמה למישהו אחר.


אז תכירו את נועם - הוא חייל קרבי, הוא שרירי, הוא חבר טוב והוא רווק. אבל הכי חשוב? יש לו המון תובנות על המין הנשי.


והוא הכין לנו רשימה קצרה - לפי מה גברים שופטים נשים? אז יאללה - אנחנו מתחילים.


 


שלום לכולם, אני נועם, וכמו שג'ורג'י אמרה (היא לא הסכימה לתת לי שם מגניב משל עצמי, היא אמרה שיש מקום רק לפסיכופטית אחת בבלוג הזה)


באתי לשתף אתכם בכמה "מסקנות גבריות" שאני וחברים קרובים הגענו אליהן בשיחה סוערת על המין הנשי מניסיון אישי ומניסיון של חברים.


אני בטח לא צריך לציין שאלו דברים אישיים, לא חוקים כלל-עולמיים והם ללא ספק נתונים לשינויים, פרשנויות ודעות אישיות.


אז קדימה, בואו נגיע לעסק!


 


קריטריון ראשון- אם היא מסודרת


אחד מהדברים שאומרים הרבה על בחורה הוא הסדר שלה, שמתבטא בכל פרט בה- בחדר שלה, בבית שלה, בחפצים שלה ובמראה שלה.


אם הבחורה מבולגנת זה לרוב סימן רע- זה מסמל חוסר שליטה בחיים, היא לא סגורה על עצמה, לא מתאימה למסגרת- וזוגיות, עם כמה שהיא יכולה להיות זורמת וגמישה, היא בסופו של דבר מסגרת עם נורמות משלה, עולם שונה. אם החדר שלה מבולגן זה אוטומטית גורם לתחושה של אי נעימות ופקפוק בעתיד. עתיד לא אומר חתונה, עתיד אומר קשר אמיתי.


 


קריטריון שני- אם יש לה הרבה חברות


זה מצב בעייתי. מצד אחד, אם יש לה ממש מעט חברות זה מצב שזועק לך שאולי היא לא חברותית, או מוזרה.


אבל מצד שני גם המצב ההופכי עלול ליצור בעיה- אם יש לה הרבה חברות והיא כל הזמן איתן, זה מצב לא נוח בכלל.


מעבר לעובדה שהיא כל הזמן עסוקה או מבלה איתן, יש לעיתים תחושה כזו (במיוחד אם היא צעירה ממך) כאילו אתה לא עומד רק מולה, אלא מול שבט שלם.


אני מודה, לי קרו פעמים שכרסמו בי המחשבות על מה החברות שלה יודעות עלינו, עד כמה, מה הן יודעות שאני לא יודע (הן בטח יודעות יותר טוב ממני מה היא מרגישה כלפיי) ובסך הכל זה די מלחיץ.


אבל אחרי שיחה ענקית עם חבורת גברים מלאי סיפורים, אנחנו חושבים שמצאנו פתרון: תרקדי על שתי החתונות.


מה הכוונה? אנחנו הרי יודעים שאת מדברת עם החברות עלינו. שהן יודעות הרבה. אז תעשי את ההיפך. תספרי לנו מה קורה בינך לבין החברות שלך,


אם מישהי הרגיזה אותך, אם את דואגת למישהי או מאוד אוהבת מישהי, תני לנו להרגיש שגם לנו ולך יש שיחות אישיות, סודיות, משהו שלא תרוצי לספר לחברות.


 


קריטריון שלישי- אם היא שמנמונת


שימו לב טוב בנות, אני מנפץ מוסכמות ואומר: תמיד עדיף שמנמונת.


איכשהו, בנות רזות מידי (מהסוג השלדי, האנורקסי, או פשוט מידה 0) כמעט תמיד יוצרות את אותו מצב ביחסים:


הן עסוקות בלעשות דרמות, בלסבך, בלאכול סרטים. הן לרוב מתייעצות עם כל העולם ואישתו בנוגע למה שקורה ביחסים ופשוט הורגות את האהבה והרומנטיקה. העניין הוא שהן אחלה בחורות, אני לא יודע להסביר למה במערכת יחסים זוגית זה לא עובד (איתנו בכל אופן)


בנות עם מבנה גוף רגיל (רזה-סטנדרטי) ובנות שמנמנות עושות רושם של בנות רומנטיות שמסוגלות להראות אהבה ולהיות חלק מזוגיות מוצלחת.


בנות שמנות כידוע נפסלות הרבה אצל בחורים בגלל המראה החיצוני, אבל לפחות אני יכול לדווח לכם שאין עליהן איזה תכונת אופי ידועה אצל בנים שפוסלת אותן חוץ מלפעמים רגישות וחוסר ביטחון.


*ופה אני מצטער בפני הבנות השלדיות שפשוט נולדו ככה או שיש להן חילוף חומרים מהיר, אבל לרוב הבנים הסיבה לא ממש משנה והם פשוט מכלילים.


 


קריטריון רביעי- חזה גדול


אני מצטער אם קיוויתן שגם פה אני אשבור מוסכמות אבל לא- חזה גדול מושך ומועדף.


אבל- וזה אבל גדול שמסמן איזה אור בחשכת החרמנות, יש שני טיפוסים של חזה גדול:


הטיפוס הראשון הוא הטיפוס הזנותי, זאת עם חזה גדול (אמיתי או מזוייף) שאוהבת ללבוש מחשופים מוגזמים, מתנהגת בצורה מאוד מינית ובמילים אחרות "משתמשת בחזה ללא הפסקה". זה הסוג שלרוב נבחר על ידי בנים לסטוצים וקשרי "ידידים פלוס" אבל פסול לגמרי מבחינת קשר אמיתי.


הטיפוס השני הוא הבנות שנולדו עם חזה גדול, אבל לא סוגדות לו. לרוב הן גם אלה שלא מצליחות לראות את הטוב שבעניין, ובעיקר סובלות מזה. (אחת מבנות הטיפוס הזה היא ג'ורג'י, שלא פעם ולא פעמיים הייתי צריך להיות שומר הראש שלה במסיבות כי החזה שלה מושך בנים מקילומטרים ומתחילים איתה כל דקה. אני גם רוצה לציין שבזמן שאני כותב שורות אלה היא צורחת עליי למחוק אותן וכמעט מוציאה לי עין עם החזה שלה). בכל מקרה אלה הבנות שהחזה שלהן מתווסף אצלן לפלוס גדול כי הן בחורות על הכיפאק אבל גם ממש מפתות.

*משהו שהוספתי מאוחר יותר- אלוהים אדירים! ברור ברור ברור שא-ף בחורה לא צריכה לשנות את עצמה בשביל אף אחד. חזה גדול הוא אמנם העדפה של רבים, אבל בסופו של דבר הוא קריטריון אפסי לשפיטה, ורק אידיוט היה באמת פוסל בחורה בגלל דבר דבילי כזה.


 


קריטריון חמישי - אם אף פעם לא היה לה חבר


אם אף פעם לא היה לה חבר, זה כמעט תמיד פלוס.


קודם כל זאת ההוכחה החותכת לכך שהיא לא בחורה "זורמת" או מישהי שתמיד יש לה מישהו.


זה גם מראה עליה המון- שהיא עצמאית, שהיא בעלת ביטחון עצמי וזה גם גורם לך להרגשה מיוחדת-


אם אתה החבר הראשון שלה סימן שבך יש משהו שבשאר הבחורים סביבה אין, או שהיא מרגישה כלפייך משהו שהיא לא הרגישה לאחרים.


אבל כל זאת כמובן עד גיל מסויים, בגיל 21 או 22 זה כבר לא פלוס אלא מינוס, זה מעלה איזה סימן שאלה לגביה.


 


קריטריון שישי- הבית ממנו היא באה


אז ככה- זה גם כן קריטריון קצת בעייתי, כי הוא תמיד משתנה.


אם היא באה מבית הרוס זה לא אומר באופן מוחלט שהיא עשויה ליצור את אותה הזוגיות שהיא הייתה עדה לה, אבל למרות שזה חסר רגישות- בחורה שבאה מבית "טוב", "סטנדרטי" עשויה גם כן ליצור זוגיות טובה, ובאיזשהו מקום הבית אומר המון על האדם.


פה חשוב לי להדגיש שהורים גרושים זה לא "בית הרוס", ולמרות שזה לא זוגיות טובה זה גם לא מסמל יותר מידי.


 


קריטריון שביעי- מה שהיא אוכלת בדייט ראשון


נושא די חרוש אני יודע ובכל זאת אומר משהו.


סלט- אוקיי, זה מוציא אותך נשית, רזה ובריאה. זה גם מוציא אותך בנאלית, שיטחית וצפויה. בחירה שלך.


המבורגר- מלוכלך, גברי, ותרי.


סושי- חמוד אבל מסריח מהפה, ולא כדאי לקחת את הסיכון שתתקע לך אצה בשיניים.


פיצה- נחמד, קצת מלוכלך אבל מאכל אהוב וסטנדרטי, למה לא.


פסטה- הבחירה האולטימטיבית לדעתי. מצד אחד זה לא בנאלי כמו סלט ומצד שני יש למאכל הזה אוירה רומנטית כמו סרט איטלקי. אה, וזה גם טעים.


 


קריטריון שמיני- מה שהיא בוחרת לספר על עצמה


חברים טובים ורבים כבר חזרו אלינו לבסיס ביום ראשון, עדיין מזועזעים מחוויות דייט-ראשון נוראיות מסוף השבוע.


לרוב זה מתקשר לבנות שהציגו את עצמן בצורה לא טובה- סיפרו או הראו על עצמן שהן היסטריות, שהן קנאיות או שהן ממש ממש חופרות.


אנחנו מודעים לעובדה שיש בכן חסרונות כמו בכל אדם אנושי אחר, אבל קחו בחשבון שלוקח זמן ללמוד לאהוב אדם (ולאהוב גם את החסרונות שלו) ולכן אתן צריכות להתקדם עם זה לאט. אל תציגו את כל החסרונות שלכן בבום, אנו לומדים לחבב אותם בהדרגה.


(ופה אני חייב לספר לכן על החיסרון הגדול ביותר של הגברת ג'ורג'יה- היא הולכת לאיבוד. תמיד. אני עדיין לא מבין איך זה קרה, אבל באחד מסופי השבוע הייתי צריך לבוא לאסוף אותה 3! פעמים אחרי טלפונים נבוכים שהסתכמו ב"אמ.. אתה יכול לבוא לפה? אממ, זה איזה מקום כזה, ויש פה חנות כזאת... וכביש.")


 


קריטריון תשיעי- אם היא קשה להשגה


זה באמת אחד הקריטריונים שמשתנים מבחור לבחור, אבל הרוב לדעתי אוהבים את הטיפוס הקשה להשגה- בגבול מסויים.


זה מסקרן בהתחלה, זה מושך וזה מאתגר, אבל זה צריך להיות שלב קצר. ברגע שזה נמשך יותר מידי זה במילה אחת- מעייף.


הטיפוס הקשה להשגה, הטיפוס הווכחני והטיפוס האדיש כולן אולי גורמות לך לנסות להתאמץ בשבילן, אבל ברגע שאתה לומד את המשחק שלהן ורואה את הפוזה, אתה באופן אוטומטי חותך. זה לא רציני, לא מכבד, זה לא אישי. זה מגניב כדי לגרום לך לבוא לדייט ראשון או לבקש ממך את מספר הטלפון, אבל הרבה בחורות נופלות כאן- הן ממשיכות עם ההצגה דקה אחת יותר מידי, דקה אחת שהופכת את הגלגל וגורמות לנו להיות אלה שעושים טובה או במקרה הנפוץ יותר- מנתקים קשר והן הופכות להיות הרודפות.


 


קריטריון עשירי ואחרון- איך שהיא מדברת איתך


למרות שבנים לכאורה קשוחים, רציניים, קשר עם בחורה צריך להיות המפלט שלהם מהקשיחות והאיפוק.


בקשר (בשלב מסויים) הם שואפים להיפתח, כן להראות רגש ולקבל רגש בחזרה.


לכן חשוב שתדברי אליו בעדינות, ברגישות, בחיבה.


במקום מאוד, מאוד, (מאוד!) נסתר במוח, גברים מחפשים בבחורה שאיתם גם משהו אימהי, אבל כמובן בצורה שונה.


הם מחפשים תמיכה.


בגלל זה לדבר אליו כמו ל"אחי", זה פשוט לא מתאים.


לרוב גם כל הכינויים בסגנון "חיים שלי" "כפרה שלי" ו"יפה שלי" מראים משהו זול, ריקני.


כינויים הם דבר חיובי (רק תשתדלי שהחבר'ה מהפלוגה לא יגלו שאת קוראת לו 'נוש' כי הוא אבוד)


 


אני ממש רוצה לשמוע מה אתן הבנות חושבות, אם אתן מסכימות או מתווכחות (רק בבקשה אל תהרגו אותי, באמת הכל בכוונה טובה!)


ומאוד מאוד רוצה לשמוע מה הבנים חושבים- אם הם מסכימים או לא ואם יש להם משהו להוסיף.


אז תודה לג'ורג'י שנתנה לי את הבמה וגם תיקנה לי את שגיאות הכתיב שהיא הספיקה לקלוט, אנחנו נמשיך ביחד לענות ולהגיב לכם.


תודה לכולכם!


 


 


 

נכתב על ידי Georgia947 , 24/8/2012 14:31   בקטגוריות ארץ ישראל, נוער, משפחה, ערסים, אהבה ויחסים, צבא  
99 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yulia. ב-4/10/2014 14:32
 




דפים:  
13,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorgia947 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georgia947 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)