לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Today Is The First Day of The Rest of Your Life


לחשוב זה פריווילגיה .

Avatarכינוי:  Georgia947

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סבא וסבתא והמילניום שבינינו (או: מה שמשגע אותי בצמד חובבי הסוליטר)


 

הם אנשים חביבים, נמוכים, חובבי ריקודי עם וערוץ 11.

עד פה הכל טוב ויפה.

עד לרגע שהם גורמים לי להתפוצץ.



קודם כל, שמישהו יסביר לי מה המשיכה הפסיכית הזו שיש לאנשים מעל גיל 60 לערוץ 11.

 

ממה המשיכה הזו נובעת? מהנקודות האפורות על המסך? או שזה משקפיי-תחתיות-הבירה של המגישים? או אולי סתם הערוץ היחידי שהם זוכרים את המספר שלו? ואם כן, מה כל כך קשה ב-22?!



עוד משיכה שאני בחיים לא אבין היא עוף.


מכל האנשים בעולם, דווקא אני נפלתי על הסבתא שנושאי השיחה היחידים שלה הם סוגי עוף ומתכוני עוף.
אני שוקלת להפוך לצמחונית רק בשביל לא למצוא את עצמי בעוד אחד מההסברים המעיקים שלה על איך היא מבשלת את העוף שלה, אבל אז היא בטח תתחיל בהרצאה על היתרונות התזונתיים והבריאותיים של עוף.





אחד הדברים שמתישים אותי ביותר הוא חוסר היכולת של סבא וסבתא שלי לזרום עם הקידמה. אפילו לא טיפה.



בסך הכל ביקשתי שיחזיקו מחשב בבית. נו אחד, אפילו עם מסך גדול כזה, מהסוג שאפילו בבתי ספר יסודיים כבר ויתרו עליו.

לשם שינוי החבר'ה הראו פתיחות ראש ואכן קנו מחשב עתיק שכזה, ואת זה אני מאוד מעריכה.

אז התיישבתי ועשיתי להם קורס בסיסי במחשביות: עכבר-מקלדת-מסך הם מושגים שהם קלטו בקלות, אז עברנו לשלב הבא.

החלטתי ללמד אותם כמה מושגים בסיסיים במחשב, דברים שישמשו אותם, בלי יותר מידי מאמץ:
גוגל, אימייל ומשחקים מובנים שמגיעים עם המחשב.
הם הבינו את הקונספט של גוגל: כל דבר שמחפשים - לגוגל: מתכונים של עוף, מידע על ההיסטוריה של ערוץ 11, תמונות של המעברה בכרכור ועוד.
גם את האימייל הם הצליחו לאכול: שולחים הודעות, מקבלים הודעות, לא צריך נייר.
אין ספק שהפינה האהובה עליהם הייתה המשחקים. סוליטר נהפך לכוכב, הם ממש התחילו לריב ולקבוע תורות על המחשב.


הסברתי מה עושים, שלחתי מיילים לכל החברים שלהם שהם פתחו מייל ושאפשר לשלוח הודעות.



כעבור שבוע חזרתי לביתם.

לגוגל (או לאינטרנט) - אף לא כניסה אחת.
למייל - 47 הודעות נכנסות, אף לא אחת נקראה או נבדקה. שום הודעה גם לא נשלחה.
לסוליטר - הסטטיסטיקות עומדות על 1 אחוזי הצלחה מתוך 2,307 משחקים ששוחקו.

אלוהים.




 

מאז שסבא'לה יצא לפנסיה, כל הרהיטים בבית שלנו בסכנה.



בכל פעם שהם מגיעים לביקור, הוא מחליט שמשהו אחר לא תקין ושהוא, בוב הבנאי, חייב לתקן אותו מיד.

הפעם אלה היו הרמקולים של הטלויזיה, שכמובן עובדים יפה מאוד.
מכיוון שיש לי חושים של פנתר ותוך 3 שניות זריזות תפסתי בדיוק מה הולך לקרות, פעלתי מהר:
בשעה שהוא התקדם לכיוון הרמקולים, אני שמתי את הטלויזיה על מצב mute. הוא כמובן לא שם לב, הוא שומע בערך רבע אחוז.
ברגע שהוא תפס את הרמקול הראשון, והחל להזיז את הכבל שמחובר אליו הפעלתי את הטלויזיה בפול ווליום וצעקתי "כל הכבוד סבא! תיקנת את זה!!!"
ובזריזות של צ'יטה שיניתי את נושא השיחה לדיון האחרון שנערך בתכנית של לונדון וקירשנבאום.


אין ספק שיש אנשים שכנראה נוח להם להישאר בתחומים שלהם, אז אני לא לוחצת יותר.

כבר השלמתי עם זה שיש דברים שלא ישתנו.
לפחות סבתא מבשלת אחלה ממולאים. וסבא ממש נהנה להסיע אותי. 
ובסך הכל הם שני ברנשים די חביבים.


הרגע כתבתי ברנשים?

אני חושבת שהם מתחילים להשפיע עליי!


נכתב על ידי Georgia947 , 4/5/2013 20:32   בקטגוריות ארץ ישראל, הומור, טלוויזיה, משפחה, נוער, ציטוטים, ציניות, תלונות, פסימי, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היי ב-1/7/2013 17:36
 



אבא שלי ידידותי לסביבה


בחודשים האחרונים נהפכתי מודעת קצת יותר למה שקורה בכדור הארץ,



אי לכך ובהתאם לזאת התחלתי למחזר, להיות נקייה סביבתית ולחסוך במים ובחשמל.



אי לכך ובהתאם לזאת - אבא ניצל את ההזדמנות כדי להכניס את עצמו לאור הזרקורים:



 



אבא: את חושבת שאת ידידותית לסביבה בגלל כל המיחזורים שלך? תדעי לך שאני עושה את זה כבר הרבה יותר זמן ממך, ופי אלף יותר טוב!



אני: אתה מתכוון לזה שאתה שותה מכל כוס שנמצאת במטבח, בלי לדעת מה יש בה או למי היא שייכת, אתה אף פעם לא שוטף כלים או משתמש בכלים נקיים ולא כותב אסמסים שכוללים יותר ממילה אחת?



אבא: בדיוק. למרות שהעניין של האסמסים זה סתם כי אני לא מסתדר עם השטויות האלה.



אני: בשיא הכנות, אני לא יודעת אם למחוא לך כפיים או להקיא כרגע.



 



אז כן, היום יהיה לנו פוסט עם מיני-מוסר-השכל:



תמחזרו בחיאת אמא שלכם. תעשו את המינימום הנדרש, זה כלום עבודה, באמת.



לקחת את הבקבוקים הריקים לפחי מחזור האלה, אם יש לכם באיזור פחי מיחזור מתקדמים יותר (של נייר, של ניילון וכאלה)..



מה שכן - אל תמחזרו כמו אבא שלי. פלא שהוא לא הגיע לבית החולים אחריי כל הדברים שהוא שואב מהשולחן במטבח.



 



אז מה קורה איתי בזמן האחרון?



שום דבר. שום כלום. נדה.



יושבת בבית, "לומדת" למבחנים, רואה סדרות בלי הפסקה. מציקה למשפחה.



 



אני: מישהו פעם אמר לך שאת פוזלת?



אחותי: לא.



אני: בטוח מישהו סימן לך עם הידיים ולא ראית כי הסתכלת על הנעליים והשיער שלו.



 



בכללי, כשנכנסים לתקופת הבגרויות של י"א וי"ב, זה מוחק פחות או יותר כל זמן חופשי שהיה לך לפניי זה.



דודה: את אוהבת לקרוא?



אני: מאוד!



דודה: מה את קוראת עכשיו?



אני: ספר המיקוד בלשון 2012. אבל אני לא ממליצה, העלילה לא ממש מתפתחת.



 



אז חוץ מלחדד את חושיי העצבים שלי, אני מגלה צדדים אחרים באישיות שלי. אתמול כשחברה שלי התקשרה, אותם צדדים זכו לביקורת קשה:



חברה: רגע, רגע, אני לא שומעת אותך מרוב רעש! יש מצב שמה שאני שומעת ברקע זה 'בלבלי אותו'?!



אני: הבנתי את משמעות השיר! הדובר הוא בעצם אפרוח חנון גאון במתמטיקה, שהילד השנוא עליו הצליח להתשחל להקבצה א' במתמטיקה. הוא מתעצבן ושולח את המורה בתור גנגסטרית לסבך את הילד ולתת לו תרגילים "מקולקלים" עד שהוא יעוף מהמגמה והאפרוח יהיה מלך ההקבצה.



חברה: טוב, חוץ מהפסיכיות הרגילה שלך, אני מודה ש'אפרוח' זה ההסבר הכי טוב ששמעתי עד עכשיו לבלונד המגוחך שלו.



אני: נו ודאי. זה מדעי יקירתי.






טוב, החלטתי החלטה.



אני חוזרת לספר המאוד מאוד מעניין שלי.



אני מתה לגלות מה עלה בגורל הדמות הראשית, פסוקית המושא. מעניין אם היא בחרה בסוף להיות עם משפט מורכב או עם משפט מאוחה.



בעד מי אתם? (בואו ניצור פה טים ג'ייקוב וטים אדוארד)



שבוע טוב חבר'ה, תגיבו בבקשה כדי שיהיה לי תירוץ להפסיק ללמוד ולבוא למחשב!



 

נכתב על ידי Georgia947 , 6/6/2012 11:05   בקטגוריות אבא, אמא, וכל הסתם שביננו, ארץ ישראל, הומור, טלוויזיה, מוסיקה, משפחה, נוער, ערסים, ציטוטים, ציניות, בית ספר, שחרור קיטור  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קטיה ב-17/10/2012 21:55
 




דפים:  
13,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorgia947 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georgia947 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)