לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Today Is The First Day of The Rest of Your Life


לחשוב זה פריווילגיה .

Avatarכינוי:  Georgia947

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

5/2011

היו אלה חיים טובים, כמו שאומרים האופטימים :)


 

 

ועכשיו זה הזמן לדעת כבר מה
צפוי לנו מהשמים
האם את יודעת למה התכוונה
זאת שאמרה שהחוכמה היא כמו מים
ונדמה שנהיינו, בלית ברירה
יותר ויותר קרובים
אנחנו כמו זוג לאורך שדרה
פשוט הולכים והולכים

ולאור הדברים הפשוטים באמת
אנחנו חיים את חיינו
למשל בלי הסברים רק לקבל ולתת
זה לא קל אבל מה יש עוד בינינו?
אני נזכר לפעמים בילדות שהייתה
לפני זמן המחשב וההיי-טק
על פסי הרכבת מחכה לקטר
וכשהוא בא אני צועק

כן, היו אלה חיים טובים
כמו שאומרים האופטימים
ולפעמים חיים מוזרים כך אומרים
המיסטיקנים הסינים
ואולי אלה חיים גדולים
הרי חיינו אותם בטירוף
תסתכלי עליי ותראי
קצת שמח קצת עצוב

וכשאני שוב לובשת שמלה לבנה
אתה שואל מה קרה לך ולנו
הרי פעם לבשת את אותה השמלה
בנובמבר כשהתחתנו
כן ברור לי שאת רוצה לפעמים
לחזור אל הדברים שהיו
גם אני רוצה את אותם הדברים
בגלל אותו הדבר בדיוק

כן, היו אלה חיים טובים...

ועכשיו אל תדבר רק תבוא אליי
בשקט בשקט בחדר
כמו שני חברים שאבדו בחלל
שימי לב כבר אמצע נובמבר
שוב נופלים העלים - זה הזמן השקט
מה צפוי לנו מחר לא נדע
אני עוטף אותך בחום ורוקד
ומעביר לנו עוד דף

כן, היו אלה חיים טובים...

  

וואלה, הקטעים האלה עם השירים מתחילים לקרות לעיתים יותר דחופות הא?

לפעמים יותר קל לתת להם לדבר במקומך, אז תהנו :)

נכתב על ידי Georgia947 , 30/5/2011 16:32  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הופה הולה! זה שיר הבטלנים


 

אהלן חברים !!!!!!!!!!!

טוב, אז יש לי הפסקה של 5 דקות בין הוואחד מבחן שהיה לי היום לבגרות הקרובה, והחלטתי לנצל אותם כדי לכתוב אליכם!

 

אני חייבת להודות שהשבוע היה שבוע מטורף מבחינת אבא.

הייתי במצב רוח טוב אחרי שעבר המבחן הנוראי שלמדתי אליו כל השבוע, אז הכנתי עוגיות שוקולד צ'יפס (אישה למופת או מה? מי לא ירצה להתחתן איתי?)

אבא: "לא כדאי לך לאכול עוגיות ככה, את יודעת..."

אני: "אה? אז אתה אומר שאני שמנה?!"

אבא: "לא, אני רק אומר שאת לא כל כך מוצלחת בללכת לישון מוקדם גם ככה, אז שוקולד זה הדבר האחרון שאת צריכה לנסות להירדם איתו"

אני: "אה, אז אני גם שמנה וגם לא מוצלחת? זה הקטע?? הבת שלך שמנה ולא מוצלחת!!!!!!"

אבא: "זה לא מה שאמרתי!! תגידי לי, את שרוטה?"

אני: "אה אז עכשיו אני שמנה, לא מוצלחת ושרוטה?!? אנשים מסתכלים עלינו ברחוב וחושבים לעצמם: איזה מסכן, הבת שלו שרוטה!"

והוא נשאר שם המום. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

 

לפני שאתם שופטים אותי, אני חייבת לציין שפליטות פה המטומטמות שלו כבר גרמו לי להיעלב מספר פעמים בעבר, והגעתי למסקנה שאם אני רוצה שזה יעבור לידי בלי שעתיים של ייסורים בכל פעם אני חייבת לשגע אותו עד מצב שהוא יחשוב על כל מילה שהוא מוציא מהפה ויפסיק להגיד שטויות שאבא חסר טאקט נוהג לומר כשהבת שלו לחוצה. גו דאדי!

 

אה, ואני מודה שהציטוט הזה בהחלט חם מהתנור (חה, חם מהתנור-עוגיות! הבנתם?) זה קרה לפני שתי דקות.

 

 

 

מכירים את הסרטון שבו ילדה אמריקאית פסיכוטית מתחרפנת בגלל שהיא לא מצליחה להגיע לתו הנכון?

אז תנחשו איך זה כשילדה ישראלית פסיכוטית מתחרפנת בגלל שהיא לא מצליחה להכין עוגיות שיצאו אכילות.

 

אז מה היה לנו השבוע?

אתמול אחותי בת השנתיים נכנסה לי לחדר בזמן שהתקלחתי, מצאה קרם להסרת שיער והורידה לעצמה את הגבות, והלוואי שזה היה סתם בצחוק. אבל למזלה, באותה תאונה מצערת נוצר לה גם פוני שיסתיר את המצח הענק והחדש שלה.

 

עד עכשיו אני קצת צוחקת וקצת עצובה שזה קרה לגמדה הקטנטונת. אבל אני יותר מבואסת מזה שהאשימו אותי!

הקרם היה:

בתוך שפורפרת שהייתה בתוך קופסא סגורה שהייתה בסוף של מגירה כבר חצי שנה!

 

חיים מטופשים.

הגבות שלה יצמחו, אבל לא הרגשות הכמעט פגועים שלי.

 

 

במהלך השבוע היו לי הרבה ריבים על אבא שכללו עקיצות שלו על זה שאני עצבנית ושלי עליו שהוא נמושה בכיינית.

אל תשפטו אותנו, אנחנו מכסחים אחד את השני אבל בסוף משלימים.

 

אני: "אבא, הרגשת פגוע כשלא חגגו לך בת מצווה?"

אבא: "למה שיחגגו לי בת מצווה? אני בן"

אני: "בדיוק! נפגעת מההחלטה הזו?"

אבא: "אולי בדיעבד...... רגע מה? עשו לי בר מצווה בירושלים!"

אני: "אני חושבת שהמצב יראה לך הרבה יותר טוב כשהמחזור שלך יגמר ותפסיק לבכות מכל דבר"

אבא: "אבל לא בכיתי"

אני: "כל הכבוד! תמשיכי ככה, זאת הגישה!"

 

דעתי האישית היא שלא היה בזה שום היגיון, אבל ככל שהוא יותר מבולבל אני נהנית יותר.

 

טוב, די התעייפתי מלשחזר בדיחות גרועות מהשבוע שעבר, שיהיה לי בהצלחה ונדבר אחרי הבגרות הקרובה שאני כנראה אלמד אליה כל השבוע הקרוב...

שבת שלום לכם :)

נכתב על ידי Georgia947 , 19/5/2011 19:57   בקטגוריות אבא, אמא, וכל הסתם שביננו, ארץ ישראל, יציאות, ירושלים, משפחה, נוער, ציטוטים, ציניות, תלונות, בית ספר, אופטימי  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הילדה עם השער ב-20/5/2011 19:14
 



לדף הבא
דפים:  

13,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorgia947 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georgia947 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)