לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Today Is The First Day of The Rest of Your Life


לחשוב זה פריווילגיה .

Avatarכינוי:  Georgia947

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

5/2012

סבא שלי גיבור על.


יש לי את הסבא הכי תותח בעולם. באמת.

 

מאז שהוא יצא לפנסיה, משעמם לו בבית, אז הוא רואה ערוץ 7 - ערוץ הבידור הישראלי.

אי לכך ובהתאם לזאת, הוא מעודכן בכל מה שקורה עם הסלבס (הלא כל כך סלבים) של ארצנו.

אבל מידי פעם עוד אפשר לראות את ה"סבא המיושן" מבצבץ מתוך הגיא פינס שהוא נהיה:

"אתם יודעים למה אני ממש מחכה? לראות את אנה ארונוב בהישרדות וִיפְּ." - זה מה שיוצא כשנותנים לפרסי בן 70 לקרוא אנגלית.

 

אבל רוב הזמן, האיש אפילו יותר עקשן ממני;

"אני לא מאמין בויטמינים. מישהו ראה פעם ויטמין? איך נראים ויטמינים? יש להם אוזניים? עד שאני לא רואה ויטמין עם אוזניים, אני לא קונה את זה!"

 

"היום תאכלי ביצה עין או ביצה אוזן?" - אני מודה, הבדיחה הזאת תקועה הרחק, הרחק, בשנות החמישים.

 

כשהייתי קטנה, סבא שלי תמיד היה לוקח אותי בחגים, תופס לי את הצוור ואומר "את ילדה חנוקה בחנוכה!". עכשיו אתם מבינים איפה טעינו.

 

 

 

שכחתי קצת שבתאילנד, היה דבר אחד ממש משגע שרציתי להראות לכם:

כשרק הגענו לבנגקוק ונכנסו למונית, נתקלנו בשלט ההזוי ביותר, המצחיק ביותר והמלחיץ ביותר שגבר ישראלי עלול להיתקל בו במונית:


 

אני שוקלת ברצינות לשווק את הדבר הגאוני הזה בישראל!

 

 

 

אוהבת אתכם, המון המון המון.

שבוע טוב !!!

 

נכתב על ידי Georgia947 , 2/5/2012 11:22   בקטגוריות הומור, חו"ל, מוסיקה, משפחה, נוער, ציטוטים, אופטימי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Georgia947 ב-17/5/2012 07:50
 





13,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משפחתי וחיות אחרות , הומור וסאטירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGeorgia947 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Georgia947 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)