לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ולנטין חתימות


3>

Avatarכינוי:  ולנטין חתימות ~

גיל: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

פוסט 8 בולנטין + הודעה חשובה (:


בלייק .

שלום לכל הגולשים המדהימים 33>

אני מאוד מצטערת על העיכוב הנוראי הזה בפוסט , באמת .

הייתי בתקופה של לחץ , לא היה לי זמן פנוי בכלל . אני ממש ממש מצטערת ..

אז הכנתי לכם פוסט מושקע , של 10 חתימות - 7 לכולם ו-3 למנויים . מנויים יקרים שלי ,

יש לכם הפתעה בסוף הפוסט . תקראו (:

 

 

אז .. נתחיל ?

תשמעו , בגלל שיש 10 חתימות אני מגבילה ל-15 בכל חתימה .

 



1.

2.

3.

4.

5.

 

- מוגבל ל-15 ! -

 

1. 

2.

3.

4.

5.

 

- מוגבל ל-15 ! -

 



1.

2.

3.

4.

5.

 

- מוגבל ל-15 ! -

 



1.

2.

3.

4.

5.

 

- מוגבל ל-15 ! -

 



1.

2.

3.

4.

5.

 

- מוגבל ל-15 ! -

 

 



1.

2.

3.

4.

5.

 

- מוגבל ל-15 ! -

 



- למנויים בלבד ! -

1.

2.

3.

4.

5.

 

- מוגלב ל-15 ! -

 


( החתימה הזאתי לוקחת מקום , בגלל הדמות . ניסיתי לצמצם .. )

 

- למנויים בלבד ! -
1.

2.

3.

4.

5.

 

- מוגבל ל-15 ! -

 


- למנויים בלבד ! -
1.

2.

3.

4.

5.

 

- מוגבל ל-15 ! -

 


אוקיי , אל תבהלו , זה פשוט נראה לי מגניב ומקורי לשים את בר רפאלי בחתימה. לא חייבים להזמין ,

אני רק רוצה לראות איך אתם עם זה . לא יודעת , זה נראה לי מגניב ומקורי .. ^^"

מוכנים ?



1.

2.

3.

4.

5.

 

- מוגבל ל-15 ! - ( במקרה של זה.. יזמינו אולי 3 . P: )

 

 

הודעה קצרצרה :

 

פוסט הבא - פוסט מנויים .

הכנתי כבר פוסט שלם ומפוצץ בדברים , באמת , לא רק חתימות .

אני ממליצה לכולם להירשם , שווה לכם , כי הכנתי ספיישל ממש ענקי ! (:

אני אשמח אם תצטרפו .

 

* סורי על החוסר מפרידים .. שכחתי להכין ואני רוצה כבר להעלות את הפוסט .

 

 



 

 

נכתב על ידי ולנטין חתימות ~ , 24/12/2010 22:37  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתיוי ♥ ♥ ב-18/8/2011 08:28
 




סליחה על חוסר העדכונים , 

בקרוב פוסט חדש .

את ההזמנות של החתימות אני לא אוכל להכין , כי קנו לי מחשב חדש וזה שהכנתי ממנו את החתימות התקלקל.

אני אנסה לפחות להכנין לכם את חתימה 3 , שהזמינו ממנה הרבה ..


אמממ ביינתיים , הזוכה במבצע -

 

Noa's Studio

 

אני רוצה גם לפרסם את תחרות היופי שחברה ממש טובה שלי פתחה -

 

The Next Top Model

 

חחח , אני אכן נדיבה בלינקוקים .. (:

 

אוהבת ,

שיר

נכתב על ידי ולנטין חתימות ~ , 10/12/2010 21:42  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של oren_Photos ב-1/7/2011 02:57
 





3,694

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לולנטין חתימות ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ולנטין חתימות ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)