לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Catie.

בת: 30




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

כשאני ושרון


אני זוכרת את הפעמים שהיינו יושבות בפארק ונקרעות מצחוק, אני זוכרת את הפעמים שהיית מכריחה אותי לראות אחד מהסרטים הישנים של אבא שלך וכמה היינו נהנות ועם הזמן הסרטים החדשים פשוט כבר לא היו טובים מספיק, אני זוכרת את הפעמים שהיית בועטת בי כשהיית רואה מישהו חמוד, המשחק הקבוע שלנו כשהיינו יוצאות לטייל ובוחרות מישהו רנדומלי ובונות לו סיפור חיים שלם, אני זוכרת את החלומות שלך על לגור בפריז ולהשמין, לפגוש בחור שקוראים לו ז'וזף ולהתחתן באיטליה, לגדל את הילדים שלך בישראל כי רצית שהם ילכו לצבא ואז לחזור לצרפת. התכנית שלי הייתה תמיד פחות טובה, אני רק רציתי משפחה. לא ידעתי איפה אני רוצה לגור או מה אני רוצה לעשות, עם מי אני רוצה להיות, לא היה לי ז'וזף בראש או שם של מדינה ששם ארצה להשמין, אבל היה לי אותך. 
עד שכבר לא. 
זה היה היום, לפני ארבע שנים שקיבלתי שיחת טלפון שאמרה לי שהייתה תאונת דרכים ושאת כבר לא בחיים. 
אני לא בכיתי, והיית חושבת שזה מוזר כי אני תמיד בוכה. מי כמוך יודעת, היית הכתף שלי במשך כלכך הרבה שנים, היית שיחת הטלפון הראשונה שלי במשך כלכך הרבה זמן, השיער שלתוכו הייתי קוברת את הראש עד שהייתי נרדמת, הפנים שקופצות לי לתוך המודעות ומרגיעות אותי, כי היה לי אותך, פשוט היית שם, בלי תירוצים, בלי דרמה, פשוט היית שם, וגם כשלא, יכלתי בקלות לדקלם את מה שהיית אומרת לי אילו היית. 


נכתב על ידי Catie. , 6/1/2016 21:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




21,882
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCatie. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Catie. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)