לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Material Girl*

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

מה תלבשי לראש השנה?


קודם כל, לפני שאני מתחילה משהו,

 

שנה טובה!!!

 

ועכשיו, יקירותיי, למרות שזה בהתראה קצרה-לאלו מביניכן שמתלבטות:


הרעיון מאחורי הסט הזה די פשוט. שמלה בצבע אחיד, נעלי בובה (שיהיו נוחות להפליא כשתצטרכו לעזור לפנות את השולחן ), תיק צד קטן (כי בתכלס לארוחת חג לא צריך להביא הרבה), תכשיטים בולטים, שיתנו קצת צבע ללוק שלכן, ואיפור קל כדי שלא תשמעו את הדודה אומרת "מה, בת כמה את? מה את כבר מתאפרת?"


הסט הזה מעט יותר מתוחכם מהסט הקודם. לי אישית הוא מזכיר קצת את הסטייל של טליה סול מTLV.

הוא מתאים בעיקר למבוגרות יותר מבנינו. הרעיון לא מסובך: חצאית בגזרה גבוהה, חולצה שנופלת מהכתף (או שחושפת את שתי הכתפיים), נעלי עקב, תכשיטים סולידיים, תיק קלאץ' קטן (מהסיבות שהסברתי קודם), אך השינוי העיקרי הוא באיפור. המראה שמתואר בסט מזכיר מעט תות-בננה. מתחילים עם צללית בגוון זהבהב בזווית העין הפנימית, ממשיכים עם צהוב, ומשם משתמשים בגווני ורוד על כל שאר העין. (לעיניים ירוקות הייתי ממליצה להחליף את הורוד בסגול). מאחר והעיניים מאופרות בגוונים יחסית עדינים, אפשר ללכת על גלוס בגוון כהה יותר (לא אדום! בהיר או בורדו-יין).

 

* * *

 

ובכן יקירותיי, בברכת שנה טובה וחג שמח, אני נאלצת לחזור לבישולים ולהכנות (כן כן! אצלנו אני מבשלת לחגים!), וכמובן לדקורציה של שולחן החג. פוסט נוסף ומושקע יותר בקרוב, אני מבטיחה! (אם אתן מעוניינות שאני אכתוב על משהו-בקשו בתגובות או במייל ^^).

 

עד הפעם הבאה,

XOXO,

MATERIAL GIRL

נכתב על ידי Material Girl* , 8/9/2010 17:24  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





833
הבלוג משוייך לקטגוריות: בלוגי בנות , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMaterial Girl* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Material Girl* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)