לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Altneuland

רשומון גאה לייט. הרשומון , בהתאם לאישיות שלי, יעסוק,בעיקר, בי. החלטתי לכתוב את חיי, כאן, מסיבות, שעדיין אינן ברורות לי לחלוטין. במסגרת הפוסטים, אנסה להעביר, לחלוק ולשתף אתכם/ן במורכבות, שהיא חיי.

Avatarכינוי: 

מין: זכר

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

סגירת/ פתיחת חשבון עם המשפחה שלי


 

 

הערב אני שפוף ביותר...

 

אחרי יום עמוס בפעילות, היצר ההרסני שלי  לקח פיקוד על חיי ופאקינג ניווט אותם לאייסברג הכי גדול שהים התיכון אי פעם ראה.

 

 

כלכך קשה, לחיות עם הניגוד הזה של מערכת יחסים סבוכה, כואבת ומכאיבה עם המשפחה שלי שמצד אחד אני לא יכול איתם,

 

אבל גם לא יכול לגמרי- בלעדיהם.

 

אנסה לרכז עכשיו את מה שיש לי להגיד,לכל אחד מהם/ן, ולמרות שמאוד סביר, שהפעם הבאה שבv אראה אותם,

 

תהיה, רחוקה, חשוב לי להוציא את ה"דיבוק" הזה ממני.

 

 

אז, ככה:

 

 

אבא- אני כלכך סקרן לדעת מתי נהיית כלכך ריק. יש לי כזאת תחושה שאם הייתי מצליח לבודד את הנקודה בזמן שבה וויתרת על האושר שלך

 

והחלטת להיות כלכך רע אולי, רק אולי, החיים של כולנו היו נראים אחרת.

 

כל אותן שנים שבהן היית ד"ר ג'קל ומיסטר הייד...מדוע רק אני הוצאתי את מיסטר הייד בכזאת תכיפות, וגם- איך ד"ר ג'קל הגיח מידי פעם ...איך אדם יכול

 

להיות אבא כלכך גרוע  ומצד שני לחייך לעולם כשצריך.

 

 

אמא- אני כלכך אוהב אותך. ורק בגלל זה אני מנסה כל יום מחדש לסלוח לך:-( כשאני לידך, אני עדיין אותו ילד שחושב שאמא שלו תביא לו את

 

הירח , רק אם ירצה. לפעמים רק לפעמים אני זוכר את הכעס שהיה אגור בך , את התסכול ואת הייאוש.

 

הכי בעולם הייתי רוצה להיות - הבן שלך. לא רוצה, להיות התאום/ה הסיאימית שלך.

 

 

סבתא- היית האמא שלא היתה צריכה להיות לי. בחרת בי, ועד שהלכת לעולמך, העולם שלנו סגר עלי וגזר עלי להיות בודד , כמוך.

 

אני מכיר עצמי דרכך ולא זוכר את הנקודה שבה הפסקת להיות איתי/אני.

 

בימים אלו של פורענות אני כלכך מתגעגע אליך. מתגעגע לדברים הקטנים שהיינו עושים ביחד- קיפול כביסה, קריאת מודעות האבל בסוף העיתון:-)

 

הצעדות הארוכות במעט הזכורנות שנשארו לך מהילדות שלך וגם לשותפות הזאת שבה תמיד קשה ומייגע ואז שבא צחוק אחד קטן

 

כלכך בלתי מתוכנן יש תחושה שזה שווה את הכל.

 

 

לאחים שלי- אין לי מה להגיד לכם. לא כועס יותר לא מאוכזב יותר לא שונא יותר לא אוהב כבר

 

תחושה אחת מלווה אותי כשאני חושב עליכם- שותפות גורל.טוב אולי שתיים- חרטה.

 

 

אני מצטער כלכך מצטער על הכל.

 

רק אם היינו יכולים לראות אחד את השני.

 

_______________________________________________________________________________________________

 

 

 

לעצמי-

 

Live, and let{yourself} live.

 

 

 

מצרף שיר-

 

Edith Piaf - Non, Je ne Regrette Rien

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 19/8/2010 00:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Glee me up...way up


 

 

 

Some where over the rainbow/ Judy Garland

 

 

 

 


Somewhere over the rainbow
Way up high
There's a land that I heard of once in a lullaby

Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream really do come true

Someday I'll wish upon a star
And wake up where the clouds are far behind me
Where troubles melt like lemon s
A way above the chimney tops
That's where you'll find me

Somewhere over the rainbow
Blue birds fly
Birds fly over the rainbow
Why then oh why can't I?

If happy little blue birds fly beyond the rainbow
Why oh why can't I?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/8/2010 00:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



 דובים משתמשים במינוח משלהם לסיווג גברים שונים הקשורים בקהילה. להלן כמה דוגמאות:
  • דוב (באנגלית: Bear) - גבר מלא גוף, שעיר, ובדרך כלל מזוקן
  • גור דוב (באנגלית: Cub) - גבר צעיר, מלא גוף שעיר ובדרך כלל מזוקן
  • מעריץ (באנגלית: Chaser או Admirer) - גבר שאוהב להיות בחברתם של דובים ו/או נמשך אליהם גופנית
  • לוטר (צורת זכר של "לוטרה". באנגלית: Otter) - גבר רזה שעיר וגם מזוקן בדרך כלל.
  • זאב (wolf)- לוטר אגרסיבי
  • אבא דוב (באנגלית: Daddy-Bear) - דוב מבוגר
  • דוב קוטב (באנגלית: Polar-Bear)- דוב בעל שער שיבה על ראשו וגופו
  • ווּף! (באנגלית: Woof!) - ברכת שלום והבעה של משיכה גופנית

 

 

 

 

 

 

 

 

The fat lady has sung


 

 

שלום, שמי הוא אלט נוי ואני שמן.

 

מי היה חושב שאיפיון גופני אומלל אחד

 

 

יגזור עלי כלכך הרבה סבל.

 

 

העולם הגאה מאוד הומוגני ורוב הגייז הם רזים/ממוצעים/שרירים ו/או נעריים.

 

 

אני מודע לזה שהרבה אנשים יצקצקו לשונם ויגידו שאני מדבר ממרמור ושיש המון שמנים שיש להם זיונים ו/חבר.

 

 

ובכן- לזה אני אומר Fucking Bullshit!

 

 

הומואים אשר חורגים מעל הBMI של 23 נחשבים מלאים ומכאן הדרך להגדרה של BEAR קצרה ביותר.

 

 

אני מוצא שלמרות  שאני מלא/שמן במונחים גאים ואולי אפילו לפי הסטנדרטים הרפואיים

 

 

אין שום סיבה שאדמה עצמי לחיה ענקית שעירה שלרוב מפחידה אנשים.

 

 

האם שמעתם על גבר או אישה סטרייטים שבגלל סממן גופני אחד מושווים לחיה?

 

 

ושוב, לאותם מצקצקים שיגידו שאני מגזים ושגם אצל הסטרייטים

 

 

אישה שמנה תקרא דבה, ובכן- אתם צודקים.

 

 

אישה שמנה מאוד, עלולה להיות מושא לעלבונות

 

 

אבל- לא תתפתח סביבה תרבות שלמה של חיות יער

 

 

שבה תוגדר כדובת קוטב/פולו ויגזר עליה לחפש צ'סרים או צ'אבים!!!!

 

 

אני פשוט לא מבין את זה.

 

 

מה לא בסדר עם הקהילה הזאת.

 

 

הקטע הוא, שלמרות כל הכעס שלי על הקהילה

 

 

אני נאבק כאילו אין מחר בעודף המשקל שלי,

 

 

ולא רק בגלל שאני רוצה להיות נאהב ולאהוב בצורה אנושית  אשר מכבדת אותי

 

א

לא בגלל שאני לא אוהב ואף פעם לא אהבתי את העובדה שיש לי נטייה להשמנה.

 

 

זהו-

 

 

סיימתי את דברי.

 

 

לא אכפת לי שאתוייג כפסיכי{ כבר תוייגתי-מתמודד- זוכרים}

 

 

ולא מעניין אותי שבגלל הייאוש והבדידות אשיג את התוצאה ההפוכה

 

 

ואשמין עוד ועוד ועוד.

 

 

הדבר היחידי שחשוב לי הוא

 

 

שאדע שאני לא לבד במערכה.

 

 

שיש עוד הומואים שהם שמנים ושלא אוהבים את תיוגם בכדובים,

 

 

ושאולי, רק אולי, יש עוד הומואים כמוני שהם מתמודדים/שמנים / שחיים חיים די רגילים

 

 

 

ומתים לשנות סטטוס ולהיות חלק מזוג.

 

 

 

 

______________________________________________________________________________________________

אני מצרף מילון מונחים דובי:

 

 

 

 

 
נכתב על ידי , 15/8/2010 01:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

218
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה , המתמודדים , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYet to be decided אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yet to be decided ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)