לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כי פופיקים זה הכי סטייל ^^




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

התחלתי ללמוד , יציאה חמודה עם מיכל אוריאן ואביטל ^^


אממ אז ככה .. אני התחלתי את כיתה ז' קצת מאוחר חח D: 
היה לי סיפור מאוד דפוק .. מישהו רוצה לשמוע שירוץ לפרטי חח (:
 ת'אמת כיתה ז' זה שווה אחושרמוטה .. עד עכשיו הכל כיף ראצח !

אממ אז ככה ..
אני במקיף ח' ,
כיתה ז' 2,
מחנכת ליבנת (סתם דבעית שלא מחליפה מכנסיים כל החיים חח D:)
אממ המורה לחשבון סתם דבעית מציקה וגם המורה למדעים ..
המורה לאנגלית סבבה כזאת , המורה להיסטוריה סתם מפגרת שונאת את הבנאדם !!
אמ מורה לאומנות סטלנית מפגרת ... בסוף השיעור היא ניזכרת לצעוק בת זונה !!! אומרת לי להוריד ת'סייד !
אבל בכללי כיף ראצח (: אבל ת'אמת הייתי מאוד רוצה שאביטל תהיה איתי בכיתה *געגועים*
  

 אממ אני עכשיו יספר לכם על היציאה החמדמדה בקניון ... 
אז ככה היה לנו שיחרור . היינו אמורים להישאר 8 שעות ושיחררו אותנו בשעה 6 (:
הלכנו ישר מהבצפר לקניון ואז מיכל עשתה הליקס .
אחרי זה גם אוריאן עשתה הליקס ..
הם הלכו בגאווה עם העגילים ונהנו ^^
*תחדשו יפות שלי*
אממ אחרי זה ישבנו לאכול במקדונלס ואז אביטל הגיעה ואוריאן ומיכל היו צריכות ללכת :(
אז נישארתי עם אביטלוש והמשכנו לאכול ...
 
אחרי שאכלנו ירדנו לקנות לאביטל משהו מהדוכן הדפוק שהיה שם (: 
והיא מצאה שם חצאית מאוד חמודה ^^
לאחר מכן הלכנו לזברה ^לא מצאנו כלום^
אז יצאנו והלכנו לביוטיקר ולמוזלים ... ממוזלים קנינו 3 קשתות 2לי ו1לה
אחרי זה בביוטיקר קנינו 2 תוספות מעפנות לשיער ואביטל קנתה מלא קוקיות ושטויות D:
 אחרי זה הלכנו להפנינג והטיפשה קנתה דברים של ג'סטין ><
אחרי זה כבר היתעייפנו אז כל אחת הלכה הבייתה אז עלינו על אותו אוטובוס (:
ואוטובוס לידינו היה נהג זורם ראצח אז עשינו לו פרצופיםוכל מיני שטויות והוא זרם ^ס^
 כל הנסיעה שאביטל לא הייתה איתי שמעתי מוזיקה ואיזה ילדה מפגרת שם התחילה לשיר #מטומטמת#


 אממ אחר כך הגעתי הבייתה למזגן החמוד שלי ולכל האוכל בבית שלי (:
והתחלתי לכתוב ת'עידכון הזה

אממ אז ככה :
מחר יש לשובל השמן בר-מצוה ויהיה מאוד נחמד אני מבטיחה לעצמי (:
מזל טוב שובלוש חיימשלי !! ילד כמוך אין עוד בעולם (:
 טוב אני סיימתי פה חח D:
 אממ זאת סתם תמונה שלי ושל טל ♥
טל אני אוהבת אותך יפהשלי כמה שאנחנו יפות בתמונה הזאת 3>


-פופיקית- 
נכתב על ידי , 19/9/2010 18:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 26

MSN: 

תמונה




281
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*pupikit* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *pupikit* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)