לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נלחמת בטחנות



כינוי:  דולסינאה

בת: 38





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

של אחרת


אתה של אחרת ולא שלי.

נראה לי שזה מסכם את תחושותיי בנושא.

זה לא משנה כמה אשכב במיטה בלילה ואבקש,ואבטיח ואתחן.

זה המצב.

כמה חיי חברה פתאום נהיו לי, המון חברות וחברים שקוראים לי לבוא.

ואני תמיד תמיד עומדת מהצד ומביטה בהם קוראים אותי לא נכון,ושואלת את עצמי,מתי מתי מתי

יהיה מי שיקרא בין השורות.

של השימחה,והצחוק.

אני כזו משעשעת.

מצחיקה.

וחיוך רחב כזה, ענק.

איך למדתי בגיל 26 לשחק את המשחק.

להניח לאנשים להתקרב אליי.

לא להיות שנויה במחלוקת.

היום כווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווולם אוהבים אותי.

ורוצים בקרבתי, ועוד פיסה ממני ועוד אחת.

ואני רק מרגישה ריקנות.

אני כל כך מגניבה.

כל כך תל אביבית.

כל כך.

אני חייבת להשתמש במילים שאני בזה להן- חיים שלי,ואהבה שלי, וכפרה עליך, ומאמי.

 

נכתב על ידי דולסינאה , 1/6/2012 01:06  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדולסינאה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דולסינאה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)