לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בולשיט




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

הפעם הראשונה שלי.


הספקתי לעשות הכל. הכל חוץ מזה. 

עד אותו יום הייתי בתולה. כן כן, הן עדיין קיימות. 

לא שלא ניסיתי לפני, כנראה הגורל החליט שהזין שלו לא יכנס אליי אותו ערב ולא הצלחנו 

אז ניסינו שוב, ונכנס. אלוהים, כמה שזה כאב באותה שנייה

אני מעליו כשכבר בקושי עומד לו מרוב הניסיונות, כואב לי בטירוף

הוא יוצא ממני ושם את הקונדום מהר

הופך אותי על הגב ונכנס שוב, שוב כאב. 

אבל אז הוא כבר בפנים והוא מזיין אותי ונהיה לי כל כך חם למרות שקפאתי לפני רגע מהמזגן

והוא מזיין אותי עוד ואני נהינת אבל אז הוא יוצא

״אני לא מצליח, לא עומד לי עד הסוף״. 

 

 

 

בבוקר ראינו את הדם. 

נכתב על ידי , 18/7/2015 19:03  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: דייטינג , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSlutWithNuts אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SlutWithNuts ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)