לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My secret desires...


Girls just wanna have fun.

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

כוס חצי מלאה חצי ריקה


בימים האחרונים לי ולחבר שלי היו הרבה רבים.

האחרון היה הכי נורא. דיברתי איתו במסן עם מצלמה. ואז התחילו לשלוח לי הודעות ידידים וחברים.

עכשיו, חבר שלי שונא כשאני מדברת איתו ועוד אנשים. ואני יודעת את זה, אבל משום מה לא שמתי לב שאני עושה את זה שוב...

אז הוא התעצבן עלי. ואז הבנתי מה עשיתי, הודתי בטעות, התנצלתי. אבל הוא בכל זאת עשה דרמה ונעלם.

אחר כך עוד פעם התנצלתי, אבל זה לא עזר (הוא טען שאני לא באמת מתכוונת לזה =/)....

והוא היה ממש מגעיל אלי, בכיתי כל הלילה ולא ישנתי עד ל-6 בבוקר. ואז גם ליום למחורת יצא לי לבכות בגלל המגעילות שלו ומהקטע הזה... אבל בסופו של דבר השלמנו...

אבל ההרגשה המגעילה נשארה בכל זאת. אחר כך קיבלתי "מידע" על אחד שהייתי מאוהבת בו והוא נשר המטרה שלי (כן , האגו לא נותן לי לותר עליו. זה כבר נימצא עמוק מדי בתת מודע, אני רואה אותו בחלומות שלי).

וגם הדייט שיצאנו אליו הלך גרוע.... וזה הגביר את ההרגשה שלי...

וכל הזמן הזה, מאז הריב ועד היום שקלתי להיפרד ממנו.

דיברתי איתו על זה היום. סיפרתי לו מה אני מרגישה (חוץ מהחלק של הבחור), וירדה לי אבן מהלב.

הקרע שהרגשתי שיש ביניינו נעלם.

אני אוהבת אותו, ואני לא רוצה להיפרד ממנו, אבל אני לא מרגישה שלמה עם זה.

כ"כ הרבה פעמים בכיתי בגללו שאני כבר מתחילה להישבר.

אחד מאלה חייב להתקיים בסופו של דבר:

1. האופצייה הטובה יותר- הוא ישתנה.

2. האופצייה הטובה פחות - אני אפרד ממנו, אתפוס את הנחשק או אמצא מישהו אחר, או בכלל אפרוש לחיים בודדים ושקטים.

3. האופצייה הגרועה מכל- מערכת העצבים שלי תכרוס ויפנו אותי לבית משוגעים.

מחר אנחנו יוצאים.

אני מקווה שיהיה בסדר.

אני מקווה שזה יעבור לי...

אבל מי יודע...

 

 

נכתב על ידי , 18/8/2010 04:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



MissSpiderWeb


בגיל 14, התאהבתי לראשונה.

זה היה מישהו שאז מעולם לא הכרתי והוא מבוגר ממני בשנתיים שלוש.

אני לא יודעת מה קרה לי, ראיתי הרבה אנשים שניראו לי יפים, אבל אף פעם לא נאחזתי טרוף כזה בגלל אף אחד מהם.

וככה התחרפתי מזה במשך שנתיים. עד גיל 16 וחצי...

היו רגיעים שהיה נידמה לי שהוא מסתכל עלי, שהוא שם עלי. ותכלס, לא רק הוא אלא עוד אנשים , אבל אחרי שירד לי מהם, יצא לי להכיר אותם גם, ופשוט התברר שזה היה פרי דימיוני... ואני בטוחה שגם הפעם זה ככה.

למרות שהיו מיקרים, שבהן גם חברות שלי טענו שזה ניראה כאילן הוא שם עלי....

עם הזמן, גיליתי שאני לא היחידה שבקטע שלו, שאני פשוט רק אחת מחבורה גדולה.

ויש גם כאלה, שעדיין חולות לו על התחת, ואני  חשה כלפייהן זילזול ורחמים. כי סה"כ הן עלובות למדי... הוא כבר סיים בצפר והן עדיין בקטע שלו. אבל מה שהכי מעצבן שאני גם אחת מהן. כלומר, לא ברמות שלהן, אבל עדיין יש לי צורך בו.

בגיל 15 וחצי היה לי את החבר הראשון שלי. זה היה אחד הבחורים ההם שבהיתי בבצפר ותמיד רציתי למצוא חן בעיניו.

אחרי שנהיינו חברים, בערך אחרי שבועיים נמאס לי ממנו, כי סה"כ המטרה שלי הושגה. הצלחתי להקסים אותו לעורר בו עיניין בי.

אבל הייתי נחמדה מדי מכדי לזרוק אותו, וזה נגמר בזה שעשיתי יותר גרוע לעצמי. נמשכתי למישהו אחד והייתי חברה של אחר.

בסוף ניפרדנו, והרגשתי רע. הרגשתי סבבה עם זה שהוא לא יהיה זה שיתמזמז איתי, אבל היה לי קשה להשלים עם זה שלא יהיה לי עם לדבר. אבל, האמת, זה היה רק לטובה. זה הפך אותי ממישהי סגורה, לא חברותית וממורמרת - למישהי יותר בטוחה, חברותית ויותר מרוצה מהחיים. רק חבל שהוא היה כ"כ מגעיל, במיוחד אחרי שניפרדנות. הוא הוציא עלי את הכעסים של חיו. אני שונאת אותו.

אחרי כמה חודשים הכרתי עוד אחד מ"רשימת הטרף שצריך לצוד", ובערך במשך חודשיים הייתי דלוקה עליו. ואני דיי בטוחה שהוא עליי. פעם הוא אמר לי שאם לא הצבא, הוא היה מציע לי לצאת. אבל בסוף לא יצא מזה כלום. נשארנו רק ידידים.

אגב, הוא חבר טוב של הזה שרציתי.....

ואלוהים ישמור, עם כמה אנשים התחברתי והתידדתי רק כדי שכבר יהיה בציפורניים שלי. לא שיצא  מזה משהו רע, אחד האנשים האלה אחד החברים הטובים שלי היום.

בערך, באותה התקופה, הכרתי את החבר הנוכחי שלי, שגם הוא  מ"רשימת הקורבנות" שלי וידידו לשעבר של זה שרציתי.

והוא תפס את מקומו של זה שהיה לפניו.

דרך החבר הנוכחי הכרתי עוד חבר של זה שרציתי, וגם אותו הצלחתי להקסים. הייתה איזה פעם שהוא רמז לי כמעט בגלוי שהוא בקטע שלי.

אני אוהבת את החבר הנוכחי שלי. בהתחלה לא ממש חשבתי ככה. אבל יום אחד חלמתי חלום שבו הוא ניפרד ממני.

הרגשתי רע בחלום והתעוררתי מפוחדת שהיום אחד הוא עלול להעילם. ואז קלטתי שאני באמת אוהבת אותו.

ואחרי הרבה זמן של המתנה. זה קרה. הייתי בריב קשה עם החבר של, והוא ניפרד ממני (ועוד באותו היום בערב חזר אלי). ויצאתי עם כל החבורה הזאת.

והכרתי בקטנה את מי שרציתי. הוא היה דיי רחוק מלהיות נחמד אלי והוא ממש לא מה שחשבתי לעצמי. ואני לא יודעת אם לחשוב שאי פעם היה לו קטע אלי או לא.

אבל מה שכן קרה, זה שכמעט ניפרדתי מהחבר שלי בגלל זה.

אבל אז זמן עבר. ועוד פעם הוא דיי נשכח ממני.

ועכשיו לאחרונה.... שלחו לי וידאו שבו הוא מופיע.

ואני , אחוזת טרוף,  צופה בו. כבר לא ישנה בלילות.

משתגעת.

ובכל פעם שאני מזכירים לי אותו, אני נזכרת שיש עוד מטרה שלא לא השגתי ואני צריכה להשיג.

שיש עוד יצור אחד שאני צריכה להקסים.

פעם הייתי מאוהבת בו. וקשות.

עכשיו, אני לא אוהבת אותו, אבל אני חייבת להשיג אותו, להקסים אותו ולגרום לו להרגיש תשוקה כלפי.

 

 

 

נכתב על ידי , 16/8/2010 17:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

182
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe lustful Mandy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The lustful Mandy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)