לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Xx Love.Sex.Passion.xX

ll spread my wings and I'll learn how to fly I'll do what it takes til' I touch the sky I'll make a wish Take a chance Make a change And breakaway Out of the darkness and into the sun But I won't forget

Avatarכינוי:  Don`t you remember? No rules

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

תמונות וקצת בלבולי מוח :)





 

ואוו כמה זמן לא כתבתי משהו באמת משמעותי כאן...
אז מה חדש?
הרבה. הרבה מאוד.
אבל העיקר הוא שאחריי פסח נשארו לי 3 חודשים לשחרור!
כבר מתחילה להרגיש את הסוף חיבוק של הסוררת
סוף החודש אני מקבלת דרגת סמל, ואז אפשר כבר להגיד שזהו... זה עומד להיגמר.
שלא תטעו, אני מאוד נהנית בצבא ואני אומרת לכולכם לא לוותר על החוויה הזו! אתם לא מתארים לעצמכם איך זה הולך לבגר אתכם, לשנות אתכם, לגרום לכם להסתכל על דברים בצורה שונה... תאמינו לי שמי שלא עושה צבא מפגר. פשוט ככה. כמובן שאני מתכוונת רק לאלה שמשתמטים ולא לאלה שלא מתגייסים בגלל בעיות רפואיות וכו'.

- - -
כמה תמונות שלא העליתי, חלק מפורים :)






 


שבוע נפלא ומהיר שיהיה לנו!♥

 

נכתב על ידי Don`t you remember? No rules , 5/4/2014 10:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , 18 עד 21 , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDon`t you remember? No rules אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Don`t you remember? No rules ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)