לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Wonderland


התאמר לי בבקשה לאיזה כיוון עלי לפנות? שאלה אליס את החתול.זה מאד תלוי לאן את רוצה להגיע ענה החתול. לא ממש אכפת אמרה אליס. אם כן, ענה החתול זה לא ממש חשוב לאן תפני.העיקר שאגיע לאיזה שהוא מקום - אמרה אליס.אמר החתול:אם כך בוודאי שתצליחי אם תלכי רחוק מספיק..

Avatarכינוי:  חיה בסרט :P

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

משתגעת, בנות אני צריכה את עזרתכן...


אני צריכה עזרה - בבקשה תקראו עד הסוף...

 

 

כל החברים שלי בבצפר הקודם, בבצפר הזה כולם פריקצות. המורים אידיוטים, המערכת לא הגיונית... אני לא מסוגלת לעבור עכשיו חודשיים... לא יכולה... אני אשתגע. אני כבר משתגעת... אני ככ מתגעגעת לחברים שלי, שנמצאים בעיר אחרת, בבצפר אחר. לומדים עד 4 כל יום. ואם אני אלמד שם אני אקום ב 6 ואגיע הבייתה ב 5 וחצי. ומה עם בגרויות? ומבחנים? ועבודות?

נמאס לי, אין לי ראש להכין שיעורים, אין לי כוח להקשיב בכיתה. ולפחות אם היה לי תירוץ, אם הייתי בתת משקל, שיער נושר אבל לא אני סתם ככה. נדודי שינה, סיוטים על אוכל, או סתם, אני משתגעת. אני כל היום רק בוכה.. אף אחד לא מבין... ואני יודעת שחשוב להשקיע עכשיו.. זה חובה...

אני גם עם כאביים בלב, הוא כואב, הראש שלי כל היום עסוק בחמשבות והוא גם כואב, אני משתגעת.. אני רוב היום לבד בחדר, לא יוצאת מהבית, אין לי לאן או עם מי...

 

אני צריכה עזרה.. אני כבר לא יודעת מה לעשות. בא לי רק לבכות כל היום. נמאס לי מהאבא האלים הזה. שמדבר אלי לא יפה. שמשפיל אותי ומתעלל בי נפשית שאומר לי שאני פרה וחזירה, ושמנה... ובשביל מה הם קנו לי משקל בכלל כי אני רק משמינה... ושאני הולכת בלי שאף אחד יודע לגנוב אוכל מהמטבח. וכל זה נכון. וככ כואב לשמוע את זה.

אני רק ממשיכה להשמין, יש לי יותר ממוטיבציה, זה הגיע למצב של שיגעון... אם אני לא ארזה אני לא יודעת מה. לא יכולה לחיות ככה.

 

פעם הייתה לי שליטה, אף פעם לא מספיק, אני כבר שנה עם אנה, ובחיים לא הייתי בתת משקל, בחיים לא ירדתי מה55. רק עליתי משם. ל 63 ואני פה עכשיו. בוכה כל היום על זה שקוראים לי שמנה, על כל הטינספו שבבצפר... על החברה של חברה שלי שהיא בולמית או אנורקסית והיא שלד. על זה שחברות שלי מזכירות לי שאני חייבת להיות אנורקסית בחנוכה... אני חייבת לרדת... אני חפרתי לעצמי מתחילת החופש שהדד ליין שלי זה חנוכה. אני חייבת!! אבל מה? אני ממשיכה לבלוס, סתם ככה. מרוב שאני שמנה ההורים שלי רוצים לרשום אותי לשומרי משקל בלי לשאול אותי אפילו. ומיה? מיה לאן נעלמת פתאום?! אני מנסה להקיא, יבקושי יוצא, ואין לי כוח לנסות שוב.

 

אני בדיכאון רציני רציני... באלי למות... אני חייבת את העזרה שלכן.. אני חייבת עצה.. אאיכשהו לרדת ל 45 עד חנוכה.. אני אעשה הכל.. אפילו שספורט ממש ממש קשה לי.. אני חייבת מוטיבציה.. עצות.. מה לעשות.. בבקשה...

 

מי שלא באלה להגיב או רוצה ממש לדבר אני ממש אשמח אם תוסיף אותי למסן..

[email protected] חיבוק עצוב

עזרההה עצוב

נכתב על ידי חיה בסרט :P , 3/10/2010 19:26  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה מה שהולך לקרות מעכשיו~



אנה

ממש עזרה לי להבין מה אני הולכת לעשות מעכשיו. הרגשתי ש ABC לא יעזור לי לרדת מספיק ד חנוכה אבל גם לא רציתי לוותר עליו. היא עזרה לי לבנות תפריט שבנוי בעיקר על ירקות ועוד כמה שטויות בשביל הגיוון ובשביל לא להתעלף אחרי שבועיים =]



*יום ראשון
גבינה 2 כפיות
ירקות מאודים -מלפפון,גמבה,עגבניה,חסה
*יום שני
ביצה שלמה
ירקות .. ללא הגבלה גם
*שלישי-
תפוח אדמה
אפונה,ברוקולי,חסה,מלפפון
*רביעי-
ירקות מבושלים וגם בסלט
*חמישי-
גבינה לבנה -2 כפיות
ירקות בסלט
הכל חוץ מתפוח אדמה
*שישי- חזה עוף 2 חתיכות גדולות
ירקות מבושלים
ומרק ירקות
*שבת - מרק ירקות 4 קערות


כל התפריט הזה יהיה בקלוריות של ABC למשל, מחר יום ראשון, ויש לי עד 300 קלוריות. אז אני אוכל את מה שיש לי בתפריט ואחשב שלא יצא יותר מ 300.


וזהו נקווה שיהיה בסדר1!!!! ושאצליח לרדת... אני חייבת חייבת חייבבבתתתת לרדת הפעם... אז המון בהצלחה ותודה לאנה :) חיבוק של הסוררת

 

 


 

 

 

עריכה 20:38 - חרגתי ב 300 קלוריות, ולא ממש ספרתי אותן, פרה. לא נורא להמשיך מחר כרגיל. לבכות לא יעזור אוף

נכתב על ידי חיה בסרט :P , 2/10/2010 18:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום שני - עד 500


עיצוב חדש עיצוב חדששששש שנראה קצת כמו בלוג פרו אנה אבל לא נורא...

 

אולי אני חורגת בקטנה.. שחכתי להישקל.. יופי =W= אבל אני יודעת שירדתי הבטן הייתה מלאה באוכל...

אין לי כוח לספור קלוריות, זה מעייף. וגם אמרו לי שב ABC בלי ספורט יורדים רק קילו בשבוע. זה ככ לא שווה... אני צריכה לשקול לפחות 45 עד חנוכה...

וזה המון לרדת... המון...

 

אם מישהי יודעת עוד על ABC אני אשמח לדעת... :/

 




נכתב על ידי חיה בסרט :P , 2/10/2010 17:16  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיה בסרט :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיה בסרט :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)