לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!GML


בלוג אופנה(?)(!)(.)

Avatarכינוי:  Lor(k)a

מין: נקבה

Skype:  lora_arol98 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

אל"ח+אני מככבת


צ'לום D"

כבר הרבה זמן שלא עדכנתי את הבלוג. הייתי בחופשה באוסטריה, אחרי זה היה לי כמויות אדירות של שיעורים, התחילה התקופת מבחנים, אני כל הזמן עייפה(משהו בכלל לא רגיל...ב-6 בבוקר להתעורר ולחזור ב-4 הבייתה...) ובקיצור, יש לי מעט מידי זמן.

לפני כמה שבועות הייתי באוסטריה ובגלל זה אני לא עידכנתי, עכשיו אני אתחיל לעדכן קצת יתר, אבל אם יש פוסט בחודש-תאמינו לי שזה יחסית רגיל.

 

נתחיל מזה שכשפתחתי את הבלוג אני עוד לא הסברתי לאף אחד מה פירוש שם הבלוג שלי. אז רק שתדעו-GML זה קיצור של Good Morning Lorka, בגלל שסוף סוף עברתי לחטיבה שכל כך רציתי(ולא לחטיבה של הערסים שהייתי צריכה לעבור אליה) וסוף-סוף מצאתי לעצמי איזה מוצא אחרון. בחיי שלמרות השעות הקשות והמבחנים הקשים במתמטיקה ואנגלית אני בחיים לא אעבור לבית ספר הזה של הערסים. אפילו בכיתת מצוינות מתקבלים ילדים שלא יודעים שום מילה ב"משלב גבוה" בעברית אה?

קיצר, היה לי מבחן באנגלית לא מזמן ויש לי מבחן במתמטיקה ביום שני, כך שאני מבלה ביום ראשון כי המורה למתמטיקה אומרת ש"מצידי,תעבדו על המבחן כל השבוע, אבל יום לפני הבחינה לכו לסרט ותהנו". היא יודעת לשפר את המצב רוח למרות שאני לא סובלת גאומטריה לשון. אבל מה לעשות, זה לא עוזר לי לפרוק את הלחץ, ואני עדיין צריכה לחרוש כל השבת על המבחן הזה. מזל שיש משהו להירגע איתו:

אחח...אין כמו שיר טוב בשביל להירגע...חבל שאני עדיין צריכה לעשות את מבחנים. אוף.

אוקי, חזרה לנושא. אל"ח זה ראשי תיבות "אמא, לקחתי חולצה"(דמיינו במבטא רוסי וקול צפצפני. עכשיו זה נשמע יותר מתאים).

 




 

כמו שכבר שמתם לב, צילמתי את עצמי במראה. ואני מבטיחה לכם שאני בחיים לא מצלמת יותר כשיש חושך בחוץ והמצלמה עוברת למצב לילה. ושאני מתחילה לחסוך למצלמת 14 מגה פיקסל ולא איזה מצלמה עם 6 מגה פיקסל שיש לכל תייר ממוצע. תילמדו ופנימו.

 

אוקי, נתחיל בפירוט-

 

חולצה:

ועכשיו לכוונה באל"ח-זה חולצה של אימא שלי שהיא נתנה לי אותה כי היא הפכה להיות קטנה עליה. אתם מכירים את הבגדים האלה שאמא שלכם לובשת ויש להם כזה מחשוף וגזרה שאם אתן לובשות את זה אתן נראות כמו דודה? אז זה בערך תיאור של הגזרה והמחשוף. אבל חוץ מזה-יש לי אמא קולית לגמרי-לכו תמצאו אישה בת 35-40 שיש לה חולצה עם פאייטים עם הכיתוב "Rock" ועוד כמה איורים נלווים. בחיים לא לבשתי את הדבר הזה-ואם שוב פעם יהיה חורף עם 35 מעלות, נראה לי אני גם לא אלבש.

ובקיצור-החולצה מ-Jamp. מחיר כמובן לא כתוב, אבל סביר לניח שהוא נע בין 50 ל-150.

 

ג'ינס-

זה הג'ינס המתרחב האהוב עליי. קיפולים(3) ותוספות קטנות וחמודות(4) עושות עבודה מושלמת בכל מה שקשור לג'ינס. לפני כשבוע התפרק לי הכפתור, וכל הזמן הזכרתי לאמא שלי שתביא אותו לתופרת כדי לשים לו כפתור, כך שביום ראשון חיכיתי להודעה מיוחלת שהכפתור נתפר והג'ינס חוזר לארון. באמת שהייתי מאושרת מאוהב נו באמת, אין פלא שזה עדיין נמצא אצלי מכיתה ד' :)

לג'ינס-מגיע מ-Kepasa. לפי הפורמים-ג'ינס של החברה הזאת עולה בקרבת ה-80 שקל(הורים חסכנים. למה ציפיתם?), שזה אחלה מחיר לג'ינס כזה מדהים.

 

צעיף-

10 שקל בשוק בלוד.שלא תחשבו לנכון, סבתא וסבא שלי גרים בלוד, ואני העברתי שם את ילדותי. כשחזרתי מאוסטריה משדה התעופה, המשפחה שלי קפצה לסבתאל'ה ואני נשארתי לישון על המיטה הנסטולגית יחד עם השמיכה הנסטולגית(ואפילו קיבלתי תמונות נסטולגיות! איזה כיף לראות אותי בתמונה שצולמה לפני 5 שנים כשאני מאופרת לנסיכה לשון). יום למחרת קפצנו לשוק וקנינו כמה בגדים, ואחרי זה אבא שלי לקח אותי הבייתה.

שמתי את הצעיף הזה בגלל המחשוף מהסעיף של החולצה. אם אפשר לחפות אותו עם משהו-אני מרוצה.

 

נ.ב-אם טלוויזה משמינה, אז גם מחשב ומצלמה. בחיי שאני נראת יותר רזה.

 

פירסומי בלוגים


SheerkiStyle

Diorianne

 

מטומטמת שכמוני, שכחתי להזכיר-אם יש פחות מחמש בקשות לפירסומים(4 ומטה) אני לא עורכת הגרלה, אלא מפרסמת את כולם.

 

וזה סיום הפוסט, פוצ'ים(ככה אני קוראת לכל משהו/מישהו חמוד. לכו תבינו אותי).



נכתב על ידי Lor(k)a , 14/10/2010 22:10  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: בלוגי בנות , אופנה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLor(k)a אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lor(k)a ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)