לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

....



כינוי:  עגבנייה.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2019

מפלרטט


אז יש לו חברה כבר כמעט 3 שנים, 

אבל בכל הזדמנות ישלח הודעה ויפלרטט. 

הוא יודע שיש לי קראש עליו, והוא משחק עם זה.

שמעתי שחאחרונה הוא עבר לגור עם החברה שלו, כנראה שעוד צעד בדרך.. 

מרגיש לי תחושת פספוס קטנה, גם דברנו על זה בעבר שפספסנו אחד את השני... 

חבל. המשיכה אליו מטורפת. ולא רק בגלל שיש לו חברה.

בתכלס ? בגללו הכרתי מישהו, חבר שלו מהצבא, הם לא ממש בקשר, אבל התחלתי לדבר עם החבר שלו בשביל לשמוע אליו. 

בסופו של דבר יצא שאני והחבר שלו כל היום מדברים ונפגשים.. 

 

העיקר על כל התמונות מתאילנד והפיליפינים הגיב לי עקיצות וכמה הוא מתגעגע. מרחמת על החברה שלו.. 

נכתב על ידי עגבנייה. , 5/3/2019 07:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עגבנייה. ב-10/3/2019 00:56



24,589
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעגבנייה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עגבנייה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)