לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

....



כינוי:  עגבנייה.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2019

אז גם אני חלק מהסטטיסטיקה


כל הזמן בצבא מדברים איתנו על כל הנושא של היוהל"מ והטרדות מיניות וכל היוצא בזה ...

לא ציפיתי שאני אהיה חלק מהסטטיסטיקה בזמן השירות הצבאי שלי.

וגם אני חלק. קשה לי לומר. אבל לא יכלתי עוד. 

שהמפקד שלי מעיר לי על הגוף שלי תוך כדי וויכוח שבכלל לא קשור לנושא גופי. ואפילו חוזר על האמרה שלו פעמיים.

בפעם הראשונה התעלמתי וקיוותי שהוא הבין את הטעות. אבל ברגע שחזר עליה בפעם השנייה לא יכלתי. ודיווחתי. 

לא האמנתי שזה יקרה לי. 

בדרך כלל אני חזקה וסופגת. ומבינה שלא תמיד הכל נאמר בדרך בה חשבתי. שגם זו טעות דרך אגב.

אבל הפעם, שזה נאמר פעמיים במטרה להעליב או לפגוע. כבר לא יכלתי. 

נכתב על ידי עגבנייה. , 10/3/2019 00:56  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עגבנייה. ב-12/3/2019 00:34



24,589
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעגבנייה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עגבנייה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)