לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

365 תמונות.



כינוי:  365 ימים.

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

42-51


 

- משהו טוב שקרה: Damn Nigga! לא עדכנתי טונה זמן.
נו מה קרה באמת בימים האלה?
הלכתי לסיפריה שבשכונה, לקחתי 4 ספרים, 3 מתוכם של הרוקי מורקמי ועוד אחד של דיאנה ווין ג'ונס. אפשר להגיד שהרוקי מורקמי הוא הסופר הכי אהוב עלי עד עכשיו. היום חזרתי לשם שוב והחזרתי ספר אחד של הרוקי ואת זה של דיאנה ולקחתי את ורוניקה מחליטה למות (שקראתי כבר פעמיים בערך. אני אוהבת את הספר) ואת השטן והעלמה פרים של פאולו קואלו.
במבחן במתמטיקה קיבלתי 98 שזו גאווה נחמדה, למרות שהמבחן היה קל ונחמד.
הבלט כבר נהייה חופר למרות שהתחלתי ללמוד ריקוד חדש ויפהפה בסגנון הונגרי או משהו אבל רק המאפיינים של הריקודים העממיים שלהם משולבים בריקוד, סה"כ הריקוד עצמו קלאסי.
סופ"ש הייתי אצל ולדילנוש, היה ממש כיף חיחי.
לאימא מחר יומהולדת. אין לי מושג מה לקנות לה אבל התכנון הוא לקום מחר בבוקר ולהכין לה ארוחת בוקר ופלוס כנראה אחרי שאני אחזור מהבצפר אני אלך לקנות לה פרחים או משהו. אחרי הכל, גיל 40! 
ממ לקראת צו ראשון הביאו לנו חיילים שעשו איתנו פעילויות נחמדות כאלה שסתם בזבזו שעות שזה נהדר.
ולד בא אלי איזשהו יום והתקין לי ווינדואוז 7 על המחשב ועכשיו מחשבי מגניב ומעודכן <<:
ויהי עדכון מיותר. פסדר, כל הימים הם אותו דבר ואני לא הכי במצברוח לעדכן למרות שאני יושבת לעצמי על הראש כבר כמה ימים לגבי לעדכן. חח גם ככה אף-אחד לא קורא פה רציני חחח.
לול הכנתי סושי היום. ניסיתי אינסייד-אאוט אבל זה שואה להכין אותו וגם הוא יצא לא משו' אז עשיתי רול רגיל של הנורי מבחוץ ויצא נחמד. ממזמן לא הכנתי אז זה יצא פחות טעים מברגיל אבל בכללי יצא נחמד.
 
- משהו רע שקרה: נאחוי
 
- השיר החרוש של היום: MEDS וSPECIAL K של פלסיבו. אני אוהבתתתת.
 
- תוכנית טלויזיה/סרט/ספר: ריקוד האדמה/הרוקי מורקמי ושבוע המכשפות/דיאנה ווין ג'ונס. נו וגם את יורוטריפ, טרו בלאד וסמולוויל כרגיל.
 
- מי עשה לי את היום: ולד ואלה. וקצת אלינה. וקצת פיאלטקה קאקשקה.
 
- מי הרס לי את היום: 
 
- ציטוט/מילת/יציאת היום: "יום אחד את תבואי לבית של הומלס..." היו עוד כמה פנינות חוכמה אבל לא זוכרת חחחחחח שמן.
 
- תוכניות למחר: הייי בלט ומבחן בלשון והבעה שלא למדתי לחלק הלשוני ואני גרועה בו רצח.
 
- מסקנות/חפירות: לא יודעת חחח. ביי.
יש כמה תמונות. תכלס זאת תקופה נחמדה רצח בנתיים. שקט נפשי יחסית ואני יודעת שיהיו אנשים שיתמכו בי, אנשים שאני בטוחה שיקשיבו לי וינסו לעזור. אפילו אם כמה כבר לא הכי רלוונטים, תמיד יש את אלה שהיו לצידי כל הזמן.

הייייי. יצאתי שמנה אבל בקטנה.

תאונה ליד הבית. ב2 בבוקר התעוררתי כי שמעתי צליל חריקה אדיר ולאחר מכן התנגשות. זה עשה לי סיוטים למשך כל הלילה משום מה אבל לא נשארתי לצפות במכונית עולה בלהבות עליזות. יש לי משהו יותר טוב לעשות ב2 בלילה (אין לי).


עם אלהההה. מעו.

נכתב על ידי 365 ימים. , 18/10/2010 21:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



36-41


- משהו טוב שקרה: קיצרר שואה.
ב6 אני וולדיק חגגנו חודשיים, רק שלחגוג במלוא מובן המילה לא יצא מכל מיני סיבות אז סופ"ש הבא אני באה אליו. סוף סוף ^__^
יום חמישי עשינו מבחן במתמטיקה, עבר ממש טוב רק שאני חסרת בטחון רצח לגבי המבחן. מה שמנחם אותי ששאלה אחת שהייתי צריכה לשאול לגביה את המורה כי לא הייתי בטוחה איך עושים אותה כשלמדתי למבחן הצלחתי לעשות לבד. חח יחי האילתורר!
עוד בוחן במתמטיקה שקיבלתי בו מאה (H)
בלט לאחרונה לא יצא לי ללכת, פעם אחת היתה שביתה או משהו ועוד פעמיים כי אני אישה בע. שואה.
יום וחצי לפני המבחן במתמטיקה למדתי חח. אפילו שאני יודעת שאני יכולה להוציא את במבחן הזה בקלות ציון מעולה רציתי להיות בטוחה.
תכלס זה כולה שאלון 003 אבל אני לא רוצה שיצא אותו מצב כמו שנה שעברה ששמתי זין ולא למדתי למתטיקה.
יום שישי היה יום שמנות מול המחשב, לא קמתי מהמיטה וראיתי סמולוויל צפיה ישירה עם ג'אנק פוד. אה וגם לקחתי את החתולה לוטרינר לעשות חיסון שנתי. היא שוקלת 4 ק"ג והחתול השמן השני שוקל 6 ק"ג. אני אוהבת את החתולים שלי ^__^
יום שבת נפגשתי בשבע וחצי עם קסיושה ושות' לשחק כדורגל בוולדנברג. היה ממש ממש נחמד וב11 וחצי כבר התקפלנו כי היה כבר חם וכולם היו רעבים ועייפים. הלכתי הביתה וכשהגעתי החלטתי שאין טעם להיות פוסי אז שינסתי מותניים ובתוך חצי שעה שטפתי רצפה, כיבסתי וניקיתי שירותים. אין עלי. לאחר מכן אימא הכינה ארוחת ניצחון נהדרת שעד עכשיו עושה לי הרגשת נימנום של שמנות X3
בין היתר היה ויכוח-ריב ניתוק קשר אלים במיוחד דאבל 2 עם אריה. חחח תכלס לא מעניין אותי מה הוא רוצה ממני אבל שלחנו זה את זה נאחוי אז שיהיה. כך יעשה לאיש שישקר עלי דברים. כוס אבא שלו. וכאלה. ביי.

- משהו רע שקרה:

- השיר החרוש של היום:
הרבה פלסיבו.

- תוכנית טלויזיה/סרט/ספר:
סמולוויל והמפץ הגדול שהגעתי כבר לעונה 4 אז אני אתקע בנתיים ואחכה עד שכל העונה הרביעית תצא ואני כבר אשלים באיזה סופ"ש משעמם חסר ולד או משהו T_T

- מי עשה לי את היום:
אממ קסיושה.

- מי הרס לי את היום:

- ציטוט/מילת/יציאת היום:
Opankiiiii

- תוכניות למחר:
בצפר-שואה. לא יודעת, יום ראשון אז בטח בלט כמו תמיד וכאלה.

- מסקנות/חפירות:
וואי לא יודעת, באימא שלי היה לי משהו חכם ועמוק להגיד אבל שכחתי. איבדתי את זה.
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs699.snc4/61894_1404995814191_1511277827_30979742_6162682_n.jpg
עם אלה הלסבית ^^
נכתב על ידי 365 ימים. , 9/10/2010 15:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



30-35


- משהו טוב שקרה: טוב אז אחרי שחזרתי הביתה היה לי יום ראשון בלט, היה נחמד ואפילו ממש מעייף. יום שני גם היה לי בלט אבל לא הלכתי כי לא היה לי כוח. יום שלישי היה בלט והלכתי, שוב היה מעייף אבל דיי מלא מוטיבציה. יום רביעי חזרתי לולד עד יום שישי אחרי הצהריים, חזרתי בסביבות ארבע הביתה והתחלתי ללמוד תחת צעקותיה של אימא מהסיבה "למה את לא מתקשרת?!". מתמטיקה זה כזה משעמם וקל ||:
שבת היה יום נחמד, כזה טיפה מתסכל כי לא נרדמתי עד שלוש בבוקר למחרת וגם כשהלכתי לישון נרדמתי ל3 שעות בערך וקמתי לבצפר. וזאת לא היתה שינה מי יודע מה עמוקה. האמת פשוט התרגלתי יותר מידי לישון עם ולד ככה שהיה לי בודד לבד XD
בכל מקרה, יום ראשון היה מתסכל. התעוררתי עם התחושה המוכרת הזו של הגוף-שלא-באמת-התעורר-וזה-מרגיש-כמו-חלום-אסטראלי וכאלה.
שעה ראשונה לא היה היסטוריה כי המורה בפולין, שעה שניה היה עם ציפי אז ישבתי עם קסניה ודיברנו. שעה שלישית ורבעית היה ביולוגיה שסתם התנהג כמו תמיד כמו מפגר אז לא שמתי עליו והוא אמר שבשעתיים הבאות הוא יראה לנו סרט וראיתי את זה כגזר דין מוות אז החלטנו להתנחל על אישור היציאה של אלמוג <:
ישבנו בארומה ושתינו אייס ארומה, אלמוג לקחה אוטובוס ואני וקסיושה הלכנו ברגל לבית שלה כמו ימי כיתה י' המאושרים (פחח). היה דווקא ממש נחמד וגרמתי לה להגיד לדויד שהיא אוהבת אותו בדרך עקיפה אבל ממש ברורה. אני גאה בעצמיייי. יאמיאמ.
לא היה בלט כי המורה בשטות של ערוץ 9 של "אנשי השנה".

- משהו רע שקרה:

- השיר החרוש של היום: כרגע אני מאוהבת בנירוונה, פלסיבו ומרלין מנסון. שילוב הזוי.

- לבוש:

- תוכנית טלויזיה/סרט/ספר: טרו בלאד (כבר עונה שניה ביצ'סס) וביג באנג! DD:
לול וגרמתי לולד לראות איתי את רוקי הורור שואו ורקדתי איתו את The time wrap. אני אוהבת אותווו.

- מי עשה לי את היום:

- מי הרס לי את היום:

- ציטוט/מילת/יציאת היום: קסניה מדברת על המערכת יחסים שלה עם דויד: "אני מרגישה כאילו אנחנו תקועים במקום. סתם כאילו זה עומד...
אני מנצלת הזדמנות:THAT'S WHAT SHE SAID!#$, סליחה תמשיכי, הייתי חייבת ~עם פרצוף מאושר רצח~"

- תוכניות למחר: יום שני.

- מסקנות/חפירות: 
I'm so happy. Cause today I found my friends.
They're in my head. I'm so ugly. But that's ok.
'Cause so are you. We've broke our mirrors.
Sunday morning. Is everyday for all I care.
And I'm not scared. Light my candles. In a daze cause I've found god.

ביי.
מה זה פה? שואה? (מוקדש למירי שבפולין D:)
נכתב על ידי 365 ימים. , 3/10/2010 19:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,879
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל365 ימים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 365 ימים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)