לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  \ Dani * \

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

שלום לכולם D:


שלום לכולם, כאן דניאל, פתחתי בלוג חדש, מצטערת שאני מתחילה את הבלוג בנימה כזאת. אבל מישהו באמת צריך לשים סוף לחיים המסכנים של גלעד שליט.

מצאתי אתר מאוד מאוד מיוחד שיש בו מלא מלא שטויות לבלוג , בקרוב דוגמאות D;

אני חולה, עם בחילות, וכאבי ראש!! אמאל'ה.. אתמול באמצע החוג, (בשיעור האחרון) באמצע החגיגה הלכתי הביתה . סיוט..... :(

איחולי החלמה מהירה? :O

מחר ישלי טיול ליפו, ואני חולה אז אני לא באה.. וגם ביום רביעי.. אז ביום חמישי אני חוזרת לבית-ספר..

יכול להיות שהטיול ייתבטל בגלל מזג האוויר.... חיבוק עצוב

ביי ! ♥ סבבי

נכתב על ידי \ Dani * \ , 7/3/2011 13:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל\ Dani * \ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על \ Dani * \ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)