לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור מקורי ^^



Avatarכינוי: 

בת: 25

ICQ: 596059793 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

פרק 2


משפט אחרון מהפרק הקודם :
היא הלכה חזרה לכיתה ואני נישארתי תוהה מה אני אגלה ובסוף עליתי לכיתה.
פרק 2:
~~בכיתה~~
אני כימעט איחרתי לכיתה כי שמעתי את המורה מגיעה מאחורי אבל בסוף הספקתי
"אנה את הדעת סוף סוף אה?, סנדרה השאירה לך פתק." אמרה שירן
"פתק מה? , טוב איפה הוא?" עניתי
שרין נתנה לי את הפתק וזה מה שהיה כתוב בו:
"היי אנה =]
רצית לדעת על האבן שמצאת בשדה? 
אז כחי את האבן שלי שהשארתי לך פה במעטפה
ואני אספר לך עליה לכי למקום שמאחורי ביתך, אני אחכה לך שם =]
בייוש, סנדרה."
המורה נכנסה לכיתה.
"כולכם הבית ספר להיום נגמר. כל מי שחשב ששדים קיימים.. צדקו 
השד מחפש את הבנות שקוראים להן `השומרות` אני מקווה שהן יגיעו בקרוב!!"
כולם התחילו לארוז והגיעה פתק למורה אחרי כמה זמן היא אמרה לי:
"אנה מחכים לך בביתך אמרו לך למהר לשם"
זאת סנדרה שמחכה לי? אני לא מבינה את זה . מהירתי למאחורי ביתי.
~~מאחורי ביתי~~
מה זה?! יש פה דלת?! אפעם לא ראיתי את הדלת הזאת!! תמיד זרקתי
פה זבל ואף פעם לא ראיתי את הדלת. טוב כניראה שאני לא יכולה לשאול שאלות עכשיו
ועדיף לי להיכנס עכשיו >< .
נכנסתי וראיתי את סנדרה יושבת ושותה תה.
"מ..מה..מה את עושה פה?!" שאלתי
"מחכה לך איפה האבן?" היא ענתה באדישות
"הינה" זרקתי את האבן אליה
היא צעקה: "מטמורפוזה"
חשבתי שהיא מטורפת אבל פתאום היא השתנתה
"רואה מה האבנים עושות? , יש כמה בנות שיש לכולן כוח שונה אנחנו נקראות "השומרות"
את אחת מהן כי את מצאת את אבן המים , מצאת אותה בחממה או שדה נכון? אז
לך יש את כוח הפרחים. תצעקי `מטמורפוזה!` ואז תשתני." סנדרה אמרה לי
"מה?! , את לגמרי משוגעת! , אין סיכוי שזה אמיתי. איך השתנת?" אמרתי
"זה אמיתי רק תנסי!" 
"טוב.. טוב.."
"מטמורפוזה" צעקתי
פתאום אני משתנה.. זה לא הגיוני ממש לא הגיוני.. אני רוצה הסבר
אבל זה ממש ממש מגניב יש לי כוחות .. להיות שומרת יכול להיות טוב אני רק רוצה לדעת
מה אני יכולה לעשות ומה אני אמורה לעשות.
"וואו זה אמיתי.." 
"אני לא מאמינה"
"טוב תאמיני" אמרה לי סנדרה
"תגידי כנפיים הופיעו!" ואז נוכל לעוף מפה לבית הספר ולהרוג את השד שהופיע שם!!" היא המשיכה
שתינו צעקנו יחדיו "כנפיים הופיעו!"
ועפנו אני לא ממש הצלחתי לעוף ישר אבל אחרי כמה זמן הצלחתי לעוף כמו סנדרה

המשך יבוא ^^

נכתב על ידי , 1/9/2010 15:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

238
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnastia chan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nastia chan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)