לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Her Lies



Avatarכינוי:  cant stop

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

אם הייתי יכולה הייתי בורחת ממזמן.


 

שלום 3:

 

http://www.youtube.com/watch?v=XD1cxSE25ck

 

אין לי כוח כבר , למה אנשים חייבים להשתנות? החברות שלי מהחטיבה השניה השתנו רק בגלל משהו אחד - משצים (סוג של תנועת נוער) מישהי שהייתה פעם חברה טובה, היא הפכה להפך ממני , כולם חושבים שהיא מגניבה וחמודה, אבל אני חושבת שהיא רעה, היא נהפעה לבן אדם לא נחמד , חשה את עצמה.

 

בחופש הזה אני התחברתי למישהי מהחטיבה השניה גם היא הייתה במשצים אבל היא יותר נחמדה, אני אוהבת אותה , אבל החברה הכי טובה שלה היא זאותי שחשה את עצמה , שלחתי לחברה שלי בוואל של הפייסבוק מה קורה איתה? לא דיברתי איתה מאז תחילת הלימודים , ואחרי כמה שניות אני רואה את החברה הכי טובה שלה כותבת על הוואל שלה : אני שלך! עם הרבה סימני לב.

 

זה היה ממש מכאיב, מה את מנסה להשיג? שאף אחד לא יכול להיות איתה?

 

וחברה אחרת , היא נהפכה לוואנבי והיא אומרת כל כך הרבה דברים מלוכלכים היא הכירה מישהו תוך שעה והיא אמרה לו  : אני רוצה לראות אמריקן פאי איתך , ואני אומרת לעצמי, מה קרה לילדה החמודה שהייתה בכיתה ו'?

אבל לפחות היא לא רעה, היא החמדה אליי , אני אוהבת אותה.

 

אתמול דיברתי עם מישהו שאני מאוד מחבבת יש לנו הרבה דברים במשותף.

אבל לא יודעת , דיברתי איתו רק פעם אחת , אני מקווה שיצא מזה משהו , למרות שאני בטוחה שלא יצא מזה משהו  (כבר אמרתי שאין לי בטחון?)

 

היום בבית ספר היה בסדר.

 

זהו להיום , הייתי חייבת לרשום את כל זה.

 

להית'.

נכתב על ידי cant stop , 5/9/2010 17:47  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcant stop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על cant stop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)