לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Perfection is my direction


מה יש לתאר? שאיפה לרזון, יופי והצלחה. שלמות!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

עייפות...


מחר אני מתחילה לעבוד בחנות בגדים.

בגדים שאנטיים אז הם נראים טוב גם על שמנות.

מקווה שהמנהלת לא תיבהל ממני.

 

הלכתי היום לפגוש אקסית שלי בת"א.

היה... נחמד.

היא עדיין מאוהבת בי ואני לא מצליחה להבין איך היא נמשכת אליי.

טוב.. כשמתאהבים בבנאדם כשהוא יפה- הוא תמיד נשאר יפה בעיניי המאוהב.

 

חברה טובה של האקסית המיתולוגית שלי חולה מאוד.

והחברה של המיתולוגית בכתה לי על זה.

זה מציק משהו.

זאת אומרת...

את החברה של האקסית המיתולוגית שלי. 

ברור שאני דואגת לה אבל...

למה לדבר איתי עליה?

לא סתם מחקתי את הפלאפון שלה, את האייסיקיו שלה ואת המסנג'ר שלה והפייסבוק שלה.

אני לא רוצה קשר איתה.

זה כואב מדיי.

 

אבל בסוף מצאתי את עצמי מתקשרת למיתולוגית ושואלת אותה אם הכל בסדר.

היא אמרה שהיא תהיה בסדר ושהיא רוצה לישון.

אני מקווה שהיא בסדר.

 

לילה טוב חברות, חברים ושאר ירקות.

אלי.

 

נכתב על ידי לשלמות אני שואפת , 6/9/2010 00:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  לשלמות אני שואפת

בת: 31



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

229

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללשלמות אני שואפת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לשלמות אני שואפת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)