לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

my cold evil world!


welcome to my darkness evil life!!

Avatarכינוי:  haunted princess

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2019    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2019

ספינה נטושה


אני כבר דיי בטוחה שלא נשארו כאן הרבה אנשים ,

אז מזה כבר משנה עם המקום חי או מת? נעלם? נסגר. מתפגר?

כלומר המקום עדיין חשוב לאנשים אני מניחה ,

למרות שאני כבר עברתי לכתוב בבלוגר והפכתי את המקום דיי דומה לבלוג שלי כאן , אז כבר פחות אכפת לי  מה קורה לישראבלוג כי מצאתי  מקום אחר.

אז נכון שיש לי כאן המון זכרונות לטוב ולרע ,

אבל מצאתי מקום אחר לכתוב בו,

ואני שמחה שמצאתי מקום שדומה לישרא כי זה באמת לא היה פשוט לעבור אחרי שהמקום היה  אין סוף בסכנת סגירה, וגם עכשיו מקרטע ולא בדיוק יציב.

אז זהו.

גם אם הוא חי או מת ? בשבילי זה כבר פחות קריטי.

לא יודעת מה איתכם , מי שעוד נישאר כאן.

נישארו כאן בכלל אנשים?

מישהו? O.O


נכתב על ידי haunted princess , 30/5/2019 01:36  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





31,427
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , פאנפיקים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhaunted princess אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על haunted princess ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)