לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוף. אנלוידת.


זו פשוט גרפומניה, ומישהי שמסרבת להיגמל.

Avatarכינוי: 

בת: 37

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

11/2013

פרחים בעליית הגג.


הילדים של היום הם משהו אחר.

אני לא יודעת להסביר את זה, אני לא מבינה איך זה אפשרי, אבל זו המציאות - אותם בני נוער, שאינם רחוקים ממני כרונולוגית גדלים בעולם שונה לחלוטין מזה שבו אני גדלתי. עולם בלי מוסר, בו כל החוקים פרוצים והבנות נראות כמו פרוצות.

הגרועים מכל הם זבי החוטם האלו שנולדו במילניום הנוכחי, אותם ילדים שחוגגים עכשיו בר / בת מצווש בשמלות מוגזמות ועם הפקות משוגעות.

אלוהים, מבט קצר על אחד מהם גורם לי לסגור את הרגליים חזק כ"כ שיש צורך בכמות גדולה מאוד של מטשטשים כדי לגרום לי לפתוח אותם שוב, אני פשוט לא רוצה אחד כזה.

 

שניים כאלו, מסתובבים דרך קבע במשרד הקטן שבו אני עובדת, הם שייכים לבוס שלי ואף מסגרת לא יכולה לסבול אותם לזמן ממושך מספיק שירחיק אותם ממני ליותר משבוע, במיוחד לא ההורים שלהם.

הם יודעים לקלל בכל שפה, אבל הם לא מצליחים להשתמש במילים בבקשה או סליחה.

הם יודעים לתפעל כל מכשיר של אפל בעיניים עצומות, אבל אין להם מושג מה ההבדל בין מחשב ומסך.

הם יודעים בדיוק מי במאפיה של המועצה המקומית, אבל לא בטוחים מי בדיוק היה בן גוריון.

 

וכשהם לא בסביבה, הסיפורים עליהם רודפים אחרי (ואותי) רכובים על לשון הסבא מאמריקה שהגיע לכמה חודשים ומאז בעיקר הולך איתם מכות.

כן, הולך איתם מכות.

הוא מכה אותם עם מגבת והם דוחפים אותו לרצפה.

הוא צועק עליהם שהם לא מחונכים והם מאחלים לו למות.

הוא קורא לנכדה בת ה13 שלו כלבה מטורפת ומיוחמת והיא מתחילה לבכות, כי אין לה מושג מה המילה האקזוטית הזו אומרת.

 

אין טעם למהר עדיין לרשויות הרווחה, הכל תחת שליטה בבית כי בת ה13, שנראית יותר כמו בת 31, מצאה דרך להעניש את הטרח הזקן והיא חושפת את החזה המפותח מדי לגילה בכל הזדמנות בפניו, מישהו אמר לה שמיוחמת זה חרמנית והיא החליטה שהגיע הזמן שגם הסבא ייתחרמן לו.

פשוט צדק פואטי.

 

אחיה התאום שנראה חצי מגילו, לא מתעניין במופע החשפנות שלה, כי הוא רגיל לבחון את הגוף שלה בכל יום כשהיא יוצאת עירומה לחלוטין מהמקלחת וזה דווקא החלק התחתון שלה שמעניין אותו יותר מהחלק העליון, שם הוא יכול כבר לגעת בחברה בת ה12 שלו, "ללוש וללקק, זה כמו בצק".

 

אחותם הגדולה, נכשלת במבחנים בבית ספר ומבריזה מראיונות בצבא, דווקא לא מסתכסכת עם הסבא.

כשאבא שלה גילה שהיא שלחה לחבר בן ה22 שלה הודעות עם אופי מיני מדי לטעמו, הוא "כיסח אותה מכות, כמעט נכנסה לבית חולים הפוסטמה" אבל "נראה לך שזה עבד? למחרת היא ירקה לו בפרצוף והלכה לגור עם החבר".

והקטנה, רק בת 5, תספר בשמחה ש"אייל גולן אוהב קטינות כי הם הכי סקסיות בעולם ולא זקנות כמו אמא ש'לי. ככה אבא אמר".

 

הם כמובן, מגדירים עצמם - משפחה מאושרת.

 

ומה יכולים ההורים לעשות? לחנך?!

לא, הם בהמות, כ"כ שונים מההורים עצמם, הסבים עשו עבודה נפלאה כמובן והילדים שלהם הם קורבן לחברה מזיקה, לא לחינוך קלוקל, חלילה.

מה, אבא שמצהיר שהילדים שלו רק מבזבזים לו זמן וכסף ולא מחזירים לו שום דבר, זה לא אבא טוב?

 

ואיך ייתכן שאוצר המילים שלהם כ"כ מצומצם?! הרי הוא יודע לדבר נפלא, חוץ ממשמעות המילה קמעונאי, שהוא משוכנע שהיא קללה.

אה כן ומורה נבוכים היא מילה משונה ומצת ברבים זה כמובן מציות והילדים שלו הם פראקטיביים וכמובן - הכל קיטשי. הכל.

מלחמה זה קיטשי, אוכל מקולקל הוא קיטשי, מילה לא ברורה היא קיטשית וגם חוצפה, או לימודים קשים הם קיטשים.

"אבל אבא מה זה קיטשי?" "זה משהו שהוא לא... לך מפה תעשה לי טובה אין לי זמן!".

 

שאלוהים יעזור לכולנו, זה העתיד.

 

 

"נו זה הרבי הזה, איך קוראים לו - הבמבם!"

נכתב על ידי , 25/11/2013 13:33  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לת'ומקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ת'ומקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)