"מוטב להפסיד רגע בחיים מאשר את החיים ברגע"
כמי שגומע כ - 30000 קילומטרים בשנה ואשר רואה את הנהג
הישראלי בניהיגתו יום יום אני אומר ומבלי לעשות הכללות שאין דומים לנו בעולם. אומרים שתאונות הדרכים הם תוצעה של תשתית
הדרך,או הגורם האנושי ואני אומר שזוה תוצאה של חינוך
אנכנו הישראלים חושבים שברגע שקיבלנו את המפתחות לרכב אז עכשיו אנכנו לבד כמו במסלול המרוצים ,אבל רובנו לא יודעים שלהיות נהג מרוצים צריך להיות ערני לא כמי שעסוק אם הפלפון,העיתון,היושב לצידו,הילדים שמאחור,האיפור ועוד
נהיגת מרוצים היא העילוי של הנהיגה ולא התנהגות קלוקלת על הכביש,זילזול בסובב אותנו בהנחה שיסלחו לנו אם נעשה איזו טעות. נכון המדינה שלנו קטנה,אין חניה אז "מותר" לחנות חניה כפולה או לחסום כחצי מטר מהנתיב וכי למה לא ,לא שילמתי ארנונה, "שראש העיר ידאג לילחניה" אני מחוסה
היתנהגות כזו מתאימה לילדים לא לאנשים שיש להם רשיון
רוב הנהגם בעולם נוהגים ברכבים קטנים לכן אם רכבם בולט כ 50 ס"מ לתוך הנתיב זה נראה להם תקין,לידיאתכם רכב כמו משאית או אוטובוס רוכבם כ-2500 ס"מ ואם רוחב הנתיב הוא כ-3000 ס"מ אז אותם 50 ס"מ הם החשובים, הם המאלצים אותם לסטות לנטיב הסמוך ולהלחיץ אותנו אז בפעם הבאה אל תגיד לא ידעתי במירוץ מכוניות הנהג שומר רק על אצמו אנחנו מחויבים לשמור אולהישמר מהסובבים אותנו לכן דיבור בפלפון אפילו אם דיבורית צריך לחדד את הנהיגה שלנו,מבט במראות, שתי ידיים על ההגה, תשומת לב מרבית לסובב אותנו ולא להפך כל שאר הפעולות שהיזכרתי הם
נכנסים לקטגוריה של "דיבור בפלפון" שים לב ושמרת/ה על חייך/נו
קיבלתי קישור לאתר שממחיש את ההבדל ביננו והאירופים בנהיגה
מאוד רצוי לפתוח ולא לאמץ את הנאמר בו
http://www.chekroun.org/israelfany.swf