לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צילומנייה - רגעים קצרים של שמחה, עצבות, אושר ופחד

תמונה אחת שווה אלף מילים......?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005

סרט תמונות


מדי פעם אני מקבל "סרט" תמונות בדואר האלקטרוני שלי

וגם אני רציתי לעשות כזה

אז הנה  הדרך הקלה "לסרט" כזה משלך

שלב ראשון : תבחרו את התמונות הטובות שתרצו להראות לכולם

שלב שני: הקטינו או הגדילו ל 1024X768 והדרך הקלה ביותר לחיצה על התמונה הרצויה

עם העכבר "ימני" ועל RESIZE PICTURES בחלון שניפתח לסמן את הרזולוציה הנ"ל

שלבשלישי:לפתוח PowerPoint של Microsoft

שלב רביעי: לפתוח שקופית חדשה ריקה - לכל תמונה

שלב חמישי: לעבור לעיצוב ולהכניס את התמונה בתור רקע

לא לשכוח לשתול בתמונה חותמת שלכם

שלב שישי: להכניס טקסט על גבי התמונה

שלב שביעי: לאחר שעצבתם את המצגת תשמרו אותה לקובץ

PowerPoint Show

זה קובץ קטן שקל להעביר 

Email ב

והאיקון שלו הוא

הנה התמונה הפותחת את "סרט" שלי

מי שרוצה לקבל את "הסרט" שלי שישלח לי את

ה Emal  שלו 

נכתב על ידי , 18/10/2005 00:45   בקטגוריות עשה זאת בעצמך בתמונות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 75

תמונה




12,935
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYigal Nahor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yigal Nahor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)