לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צילומנייה - רגעים קצרים של שמחה, עצבות, אושר ופחד

תמונה אחת שווה אלף מילים......?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

ארבעת המינים


למי שלא יודע לפני כל חג הסוכות מוכרים את ארבע המינים והם: לולב, אתרוג, הדס וערבה.

השנה צילמו חברי "הקבוצה של שלומי" בבני ברק כפי שנאמר לי על ידי אחד הקונים המקום הוא הגדול ביותר בעולם לדבריו.

אני מנוי בכמה אתרי צילום המאפשרים לי לפרסם את תמונותי ללא תשלום, עם את/ה מצלמת/ם ואוהב/ת את זה אני ממליץ לך לפרסם את תמונותיך ברבים זה עושה כיף.

מדריך קצר להעלאת תמונות לרשת (אינטרנט) בסוף הכתבה.

 

 

 

 

 

לתמונה האחרונה קראתי "במראה עקומה"

 

 

כל התמונות האלה ואחרות מופיעות גם כאן:

 http://www.shlomi-group.com/forum/index.php?act=home&page=gallery&id=3140

 

מדריך קצר:

שלב ראשון: הורד מהאינטרנט תוכנת עריכת תמונה כזו שתתן אפשרות גם של חידוד התמונה.

שלב שני: ערוך את התמונה: איזון צבע ו/או ללבן (WB), הכהייה או הבהרה, תוספת רויית צבע ו/או הפיכה לשחור-לבן.

שלב שליש: הקטנת התמונה, למשל לגודל של 800 600 פיקסל על 300 DPI נותנת תמונה בגודל פיזי של 5.5 על 6.5 סמ.

התמונות שלעיל הוקטנו לגודל האמור.

שלב רביעי: חידוד ברוב אתרי העלאת תמונות נפגמת חדות התמונה לכן אני מעלה את החדות.

שלב חמישי: שמירת התמונה בסיפריה שונה כזו שקל להגיע אליה ומשם נעלה לאתר האינטרנטי.

 

עוד על עיבודים ושאר ירקות בפעם הבאה.

 

נכתב על ידי , 15/10/2009 09:12  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 75

תמונה




12,935
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מסעות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYigal Nahor אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yigal Nahor ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)